//

Iphone 4 Dock mét hoesje

Iphone 4 Dock mét hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een docking station waar ik mijn Iphone 4 in kan zetten die omhulst is met een Incipio Feather ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-11, 18:13
Walluuhr Walluuhr is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 24
Standaard Iphone 4 Dock mét hoesje

Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een docking station waar ik mijn Iphone 4 in kan zetten die omhulst is met een Incipio Feather Case. Het is natuurlijk mogelijk om het hoesje er vanaf te halen maar dat is wel een beetje omslachtig!

Ik zoek een docking station voor op mijn bureau dus niet een voor in de auto of iets dergeljiks.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 hoesje met penhouder ? Fieke iPhone accessoires en onderdelen 0 05-02-11 10:05
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? Erik1965 iPhone accessoires en onderdelen 2 30-07-10 23:26
Hoesje met riemclip ??? marcelca iPhone accessoires en onderdelen 8 13-08-09 09:04
hoesje met leer aan binnenkant renevandergoot iPhone accessoires en onderdelen 0 14-11-08 01:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.