Ervaring met Marware Microshell Clear voor iPhone 4? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben eventueel van plan deze hoes Marware MicroShell Clear voor iPhone 4 > iPhone Cases > iPhoneclub Shop aan te schaffen voor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaring met Marware Microshell Clear voor iPhone 4?
Hallo,
Ik ben eventueel van plan deze hoes Marware MicroShell Clear voor iPhone 4 > iPhone Cases > iPhoneclub Shop aan te schaffen voor mijn iPhone 4. Daarom vroeg ik me af of iemand hier ervaringen mee heeft? Ook betreffende design e.d. op een witte iPhone 4, want op het internet vind ik eigenlijk alleen maar foto's van de gekleurde versies en meestal op zwarte iPhones en ik zou hem vooral kopen om krassen te vermijden, maar ik wil het mooie design het liefst zoveel mogelijk behouden natuurlijk! Andere suggesties zijn natuurlijk ook steeds welkom.. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring met scratch protector Clear-Boat | 9600 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 26-10-09 12:33 |
|
|