//

SGP iPhone 4 Case - Linear Color Series Satin Silver

SGP iPhone 4 Case - Linear Color Series Satin Silver discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Hoewel ik nog niet lang op dit forum rondneus, heb ik al wel aardig wat cases versleten en gebruikt. Onlangs hebben sommigen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-11, 21:52
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard SGP iPhone 4 Case - Linear Color Series Satin Silver

Hallo allemaal,

Hoewel ik nog niet lang op dit forum rondneus, heb ik al wel aardig wat cases versleten en gebruikt. Onlangs hebben sommigen van jullie mij foto's zien posten van de SGP neo hybrid EX in het topic van digitrich.

Ik start nu een topic over de nieuwe case-lijn van SGP; de linear series.
In dit geval gaat het om de color series en wel de Satin Silver

Deze Case heb ik vandaag van de Ebay SGP store binnengekregen en de eerste impressie is uitermate positief. Ik heb ervaring met snap-on cases, bumpers (verschillende soorten, hybrid cases (zoals de candyshell) en lederen pouches. Nog nooit eerder heb ik een slider case geprobeerd en ik hoorde hier wel positieve dingen over.

Het is een case die in mijn ogen luxe is verpakt. Je krijgt een harde box met daarin de case en een boekje met daarin de zeer goede SGP Ultraclear screenprotectors. Het oogt allemaal behoorlijk sjiek en dat is het tot nu toe ook.

De case zelve bestaat uit drie delen:

- De backcover
- bovenste "bumper deel"
- onderste "bumper deel"

De backcover kan door middel van groefjes aan de hoeken makkelijk uitgelijnd worden aan de achterkant van je iPhone. Vervolgens schuif je de bovenste rand om het toestel waarna je alles vastklikt met de onderste rand. De Case bovenverwachting echt superstrak! Ik had verwacht dat het een beetje losjes zou zitten en niet mooi zou aansluiten maar ik ben aangenaam verrast door het aansluitende design!

Een aantal klachten die mensen hadden was het kraken van de case bij stevig vastpakken. Ik kan jullie garanderen dat dit bij mij niet het geval is

Ik zal het topic zo nu en dan bijwerken en mijn bevindingen noteren.

Even plus en eventuele minpunten op een rijtje:

+ Mooi design
+ Niet al te lomp
+ Zeer aansluitend
+ Geen problemen met screenshields/protectors/skins
+ Goede openingen (met name volumeknoppen)


- Zou snel kunnen krassen
- Lay on the table had voor mij iets meer gemogen

Zoals altijd:

Foto's zeggen meer dan woorden:
































Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-11, 00:05
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

dat ziet er heel fraai uit moet ik zeggen
(;p)

Hoe zit het met val- en stootbestendigheid?
  #3  
Oud 10-05-11, 00:21
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Ik vind het er ook fraai uitzien

Sorry, maar ik ga de val en stootbestendigheid niet voor je testen Hij zit echt strak om het toestel en ik moest aardig wat moeite doen om de case weer los te krijgen. Ik denk dat hij niet snel opengaat als hij valt.
  #4  
Oud 22-05-11, 17:19
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Deze case bied ik te koop aan ik heb nu weer een bumper want wil toch graag de achterkant blijven zien voor € 15,00 mag hij weg, anders hou ik m gewoon
  #5  
Oud 30-05-11, 00:57
IGuardianI IGuardianI is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Klundert
Berichten: 7
Standaard

Hij kan dus niet gebruikt worden zonder de achterkant? dus dat je alleen het bovenste en het onderste deel vastklikt? Mocht dit helaas niet kunnen, heb ik toch ook interesse! Wilde het alleen wel even weten

Laatst gewijzigd door IGuardianI; 30-05-11 om 01:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector digitrich iPhone accessoires en onderdelen 43 23-05-11 01:16
Sgp ultra coat Talking Carl iPhone accessoires en onderdelen 0 21-09-10 00:38
Black/Silver/Blue Artwork Delbechiow Archief 1 30-07-08 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.