//

Swiss charger iphone 4

Swiss charger iphone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik kwam vandaag in krant van marktplaats deze case en lader in een tegen voor iphoine 4 Iemand hier ervaring mee lijkt me best ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-11, 14:51
SHEDAI SHEDAI is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Breda
Berichten: 2
Standaard Swiss charger iphone 4

Hallo ik kwam vandaag in krant van marktplaats deze case en lader in een tegen voor iphoine 4

Iemand hier ervaring mee lijkt me best handig zo kan je bijvoorbeeld al 2x langer met je iphone mee doen..
Hier ook al een video gevonden over de zelfde product YouTube - Funda para iPhone 4G iPower de Swiss Charger
__________________
OnLy GoD CaN JuDGe Me
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-11, 02:18
Turkishg0d Turkishg0d is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Oss = Osstanbul
Berichten: 1
Standaard

jah ik heb het ook gehad op mijn iphone 3 ! dit is echt een toppertje! maar de cover is zo grof altijd maar wel idiaal!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone charger laadt IPAD niet op MivO iPad algemeen 2 07-11-10 12:02
Car charger for iPhone Tiffani iPhone accessoires en onderdelen 0 30-09-10 13:06
Solar charger ipod/iphone lennardude iPhone accessoires en onderdelen 4 27-07-10 15:14
Solar charger case Iphone francebramie Koopinformatie Nederland 1 01-06-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.