iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Verschil witte en zwarte iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/91029-verschil-witte-zwarte-iphone-4-a.html)

mrwhoopie 15-05-11 11:48

Verschil witte en zwarte iPhone 4
 
Ik heb mij dan toch maar een witte iPhone 4 gekocht,omdat ik eigenlijk geen intresse had in dit toestel heb ik het allemaal zo niet gevolgd,maar nu lees ik her en der dat de witte dikker zou zijn dan de zwarte?geeft dit dan problemen bij aanschaf van cases?en ook zie ik op sommige sites staan dat cases enkel voor het verizon model zijn waar zitten dan nog de verschillen?

Wim_ 15-05-11 12:03

Als ik de witte naast de zwarte leg merk ik met het blote oog geen verschil... Als het zo is zal het over een fractie van een 1/100 mm gaan, dus, niets van aantrekken. Al wat ik voor de zwarte kocht werkt ook voor de witte, maak je geen zorgen.

Guest-20180925190238 15-05-11 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ (Bericht 673672)
Als ik de witte naast de zwarte leg merk ik met het blote oog geen verschil... Als het zo is zal het over een fractie van een 1/100 mm gaan, dus, niets van aantrekken. Al wat ik voor de zwarte kocht werkt ook voor de witte, maak je geen zorgen.

Het is ook heel moeilijk om met het blote ook een verschil van 0,2 mm te zien (9,3 mm vs. 9,5 mm). Met een micrometer meten moet wel lukken ;)

mrwhoopie 15-05-11 13:15

Aah fijn,bedankt voor de reply alvast is er dan nog iets speciaals aan dat verizon model?

Guest-20180925190238 15-05-11 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie (Bericht 673695)
Aah fijn,bedankt voor de reply alvast is er dan nog iets speciaals aan dat verizon model?

Ja, natuurlijk ;) De Verizon modellen werken op de CDMA netwerken en niet op GSM netwerken.

CDMA netwerken vindt je alleen in de USA, sommige Zuid-Amerikaanse landen en sommige landen in Azië. De Verizon modellen hebben dan ook iets andere antennes, de isolator tussen de uiteinden van de dipolen zitten op een andere plaats.

Sultan 15-05-11 13:37

Het enige verschil wat ik hier heb is dat mijn beeldscherm veel geler is dan de zwarte Iphone 4.

john50 16-05-11 18:16

Nog een opmerking

na diverse vrienden te hebben gevraagd en zij twijfelen ook heb ik het idee dat de achterzijde van plastic is vreemd maar onderzoek het maar eens

Ik heb drie iphones gehad en twijfel ontzettend bij de witte uitvoering en mijn 3gs was ook de achterzijde ook van plastic maar daar was het model naar bij de witte Iphone 4 hebben wij maanden moeten wachten op het juiste glas en nu blijkt het mischien van plastic te zijn

Sultan 16-05-11 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john50 (Bericht 674114)
Nog een opmerking

na diverse vrienden te hebben gevraagd en zij twijfelen ook heb ik het idee dat de achterzijde van plastic is vreemd maar onderzoek het maar eens

Ik heb drie iphones gehad en twijfel ontzettend bij de witte uitvoering en mijn 3gs was ook de achterzijde ook van plastic maar daar was het model naar bij de witte Iphone 4 hebben wij maanden moeten wachten op het juiste glas en nu blijkt het mischien van plastic te zijn

Dat idee had ik ook bij mijn zwarte Iphone4, daar heb ik voor de gein eens de achterkant gewisseld voor een andere, en als je hem eraf haalt voelt de achterkant als plastic.

jilted 21-05-11 00:24

Witte iPhone 4 veel geler beeld dan Zwarte iPhone 4
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sultan (Bericht 673705)
Het enige verschil wat ik hier heb is dat mijn beeldscherm veel geler is dan de zwarte Iphone 4.

Dit heb ik dus ook met mijn iPhone 4. Is dit een defect of is er een firmware in de maak die dit gaat verhelpen? Weet iemand dat?

ButcherJF 21-05-11 09:33

Is het scherm echt geler, of is de helderheid anders ingesteld?

Sultan 22-05-11 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 675676)
Is het scherm echt geler, of is de helderheid anders ingesteld?

Helderheid hetzelfde ingesteld, maar beeld is gewoon geler.
Als ik bijvoorbeeld kijk in mijn sms berichten, daarbij is dus de achtergrond van de zwarte echt wit, bij de witte is dat wat meer gelig.

alvani 22-05-11 18:26

Het lijkt bij mij trouwens wel of ik met de witte iPhone 4 beter bereik heb dan met de zwarte 4. Ik heb gewoon hetzelfde netwerk gehouden, maar vooral de 3G dekking lijkt beter.

Jvson02 23-06-11 21:00

Bij de 3G ook
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sultan (Bericht 675984)
Helderheid hetzelfde ingesteld, maar beeld is gewoon geler.
Als ik bijvoorbeeld kijk in mijn sms berichten, daarbij is dus de achtergrond van de zwarte echt wit, bij de witte is dat wat meer gelig.

Ik heb ooit 2 iphones 3G gekocht, en daarbij is dat ook!
Ik vroeg me altijd af hoe dat nou kwam, ik denk dat ze in een andere fabriek gemaakt zijn.
Dat terwijl de telefoons in dezelfde winkel, op dezelfde dag, in dezelfde kleur, en met dezelfde hoeveelheid geheugen zijn aangekocht.

Juan-Paolo 23-06-11 22:13

Ik denk dat het optisch bedrog is. Wit lijkt veel witter als er een zwart vlak aan grenst.

nance30 27-06-11 10:52

heb hier ook een witte versie naast de zwarte gehad en zie geen verschil in dikte groote enz wel vond ik dat als ik een foto maak met de witte met flits deze overbelicht is en de zwarte juist weer niet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.