//

JBL Radial Micro < --> Iphone

JBL Radial Micro < --> Iphone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Onlangs werd ik door Apple op de hoogte gebracht van een prijsverlaging van de JBL Radial Micro. Deze blijkt echter niet samen te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-08, 15:44
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard JBL Radial Micro < --> Iphone

Beste lezers,

Onlangs werd ik door Apple op de hoogte gebracht van een prijsverlaging van de JBL Radial Micro. Deze blijkt echter niet samen te gaan met de Iphone, wel met de Touch. Toch lees ik ook soms dat het wel kan!

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, of misschien in het bezit zijn van een andere dergelijk stoer apparaat!?

Groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-08, 11:26
maurice_meijer maurice_meijer is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

JBLOS3PIPBLKV
Portable Loudspeaker Dock for iPod® and iPhone®
of
JBL ON TOUR Black
JBL On Tour ™ Portable Speaker System. Battery or AC power; Mini-jack connectivity.

Daar komt best wel goed geluid uit, heb hem net gehoord aan een iPod touch...

ciaoo
  #3  
Oud 10-04-10, 09:56
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

(Even een oude topic reanimeren, zinloos om een nieuwe aan te maken. )

Ik heb nu zelf de JBL on stage Micro (v2), deze lijkt geen iPhone converter mee te hebben gekregen terwijl de Apple winkel hier in Veenendaal wel een combi aanbieding met de nieuwste iPhone aanbied met dit apparaat, vreemd... Had gelukkig nog een convertertje voor de iPhone van mijn andere JBL speaker die toevallig ook in deze past. Ga echter kijken of deze convertertjes los te krijgen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
JBL Radial Micro ook voor iPhone4 ? jvd1990 iPhone accessoires en onderdelen 0 19-02-11 15:20
JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphones & iPhone? eek-87 iPhone accessoires en onderdelen 0 02-12-09 09:15
JBL on stage 3 wimpie007 iPhone accessoires en onderdelen 2 22-09-09 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.