//

bluetooth oortje voor muziek

bluetooth oortje voor muziek discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een iphone 4 en luister veel naar muziek. Nu zoek ik alleen een bluetooth oortje die muziek kan streamen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-11, 17:29
mike709 mike709 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard bluetooth oortje voor muziek

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een iphone 4 en luister veel naar muziek. Nu zoek ik alleen een bluetooth oortje die muziek kan streamen. Nu zag ik een paar mogelijkheden.

jabra stone bluetooth headset
voyager pro+ bluetooth oortje

heeft 1 van jullie hier ervaring mee en kan mij een klein advies geven? ik zit veel in de auto dus hij moet wel goed omgevingsgeluid onderdrukken en niet blikkerig klinken. ik hoor veel goede verhalen over die voyager van plantronics maar die jabra ziet er weer mooier uit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-11, 14:36
SpeedDemon SpeedDemon is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar SpeedDemon
Standaard

Heb zelf de voyager pro+ en die bevalt uitermaye goed. Leuk is ook dat de batterijstatus op de iphone aangegeven wordt. Kortom een aanrader.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stem TomTom door bluetooth oortje G_rrtt iPhone Navigatie 6 19-05-11 13:54
Muziek: Muziek luisteren over bluetooth Tunix Muziek, foto & video 7 12-02-10 19:45
Bluetooth en Oortje JabraBT2015 Suzeke iPhone accessoires en onderdelen 1 25-01-10 00:47
bluetooth oortje voor navigatie nickyclaeys iPhone accessoires en onderdelen 0 11-08-09 20:26
Bluetooth-oortje? Gre iPhone accessoires en onderdelen 18 23-03-09 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.