iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone oordopjes +'afstandsbediening (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/93267-iphone-oordopjes-afstandsbediening.html)

johanneslol 14-06-11 00:58

iPhone oordopjes +'afstandsbediening
 
Hallo,

Ik had al paar oude info op deze site gevonden maar toch even opnieuw 1 aangemaakt.

Ik wil graag nieuwe vervangende oordopjes kopen voor de standaard Apple oordopjes. De oordopjes gaan er snel stuk en de kwaliteit is niet echt super kwa geluid. Nu wil ik dus graag vervangende met afstandsbediening.

Heeft 1 van jullie nog tips voor wat betaalbare en goede oordopjes? Dus geen 100 euro ofzo maar maximaal 10/15 euro.

mpdrent 15-06-11 13:26

Jah, same problem here..
Onbegrijpelijk dat Apple zulke waardeloze oordopjes levert..
Please let me know!

ment10 15-06-11 17:59

Sony heeft goede.

NLjorn 17-06-11 00:29

Bose, maar die zijn echt duur. Mhh misschien Sony?

yvh 17-06-11 06:06

ik heb zo'n setje van Sony... goed van geluidskwaliteit,afst.bed werkt ook goed

prijs : rond de 40 euro (zwart/wit)

ment10 18-06-11 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yvh (Bericht 683934)
ik heb zo'n setje van Sony... goed van geluidskwaliteit,afst.bed werkt ook goed

prijs : rond de 40 euro (zwart/wit)

Je hebt er ook al voor 20€ en die zijn ook goed.

johanneslol 18-06-11 15:51

Bedankt mensen ik ga maandag meteen even kijken in de mediamarkt :)!

ment10 19-06-11 00:35

sony earphones - Google Zoeken
Ik heb deze. En ze zijn goed.

johanneslol1 02-09-11 13:14

Ik heb inmiddels een tijdje vervangende oordopjes. Ik heb niet meteen hier gepost omdat ik ze even wou testen. Ze werken goed en hebben mooi geluid. Kosten rond de 35 euro bij de mediamarkt of saturn. :)

Philips - Headset for iPhone with remote and mic SHH4506/28 - Phone headsets - Mobile phone accessories - Accessories

basboy12 03-09-11 14:28

Ik heb oordopjes van akg, ook wel mooi geluid alleen ik krijg ze niet helemaal perfect in me oren. Ze kosten trouwens 60-70 euro volgens mij

ghaghamashibaba 04-09-11 22:07

Ik heb me de Powerbeats van Dr. Dre gekocht om te sporten en de Solo(HD) als ik in het stad rondloop. Sommige mensen vinden deze nogal te duur voor de kwaliteit maar ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het geluid en het materiaal. De Solo's geven wel meer baas dan de Powerbeats en met de solo's heb je minder last van het geluid rondom je.

joostlenders 08-09-11 10:42

Ik weet niet of ik hier op het forum andere sites mag aanraden, maar neem eens 'n kijkje op Head-Fi.org - Headphone forums and reviews for audiophiles. Daar staan heel veel reviews van allerlei koptelefoons.
Momenteel heb ik twee koptelefoons van AKG. De K272 HD (inc fiio E7) voor onderweg met bijv. het openbaar vervoer en de Q460 voor op de fiets (deze heeft ook control/talk). Ben hier zeer tevreden mee! Het kost je wel iets meer (rond de 100 euro) maar dan heb je ook iets fatsoenlijks!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.