Monster Beats by Dr Dre hoofdtelefoon met bumper case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb al even een bumper case (van SGP) om mijn iPhone 4, maar ik wil een Monster Beats by Dr Dre Solo hoofdtelefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Monster Beats by Dr Dre hoofdtelefoon met bumper case
Hallo Ik heb al even een bumper case (van SGP) om mijn iPhone 4, maar ik wil een Monster Beats by Dr Dre Solo hoofdtelefoon kopen, alleen zal de plug niet passen samen met de bumper case. Weet iemand een verloopstukje zodat hij wel past?
Case: Monster Beats kabel: Ik heb al 1 van Monster Cable zelf gevonden, alleen ondersteund die niet de knoppen en de mic op de kabel van de hoofdtelefoon. Weet iemand of hier iets voor is dat het wel werkt? Verloopstuk: Alvast heel erg bedankt! Laatst gewijzigd door rubbyphone; 29-06-11 om 15:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt eens kijken bij kabeltje.com
|
|||
|
|||
Ik heb helaas niets kunnen vinden op kabeltje.com
Ik heb al wel iets kunnen vinden alleen is het volgens mij nergens meer te koop?! (Het is wel een splitter maar daar kan ik mee leven ) Headphone Splitter | DLO |
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost XD ik heb zojuist de Dr. Dre Solo HD headphone gekocht en de plug past gewoon XD. Maar ook net! Dus heb ik met fijn schuurpapier het gaatje een heel kleinbeetje groter gemaakt en het past nu perfect!!!!
|
Labels |
bumper case, dr dre, monster beats, sgp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Real vs fake Beats By Dr. Dre | Shaquille | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 22-02-11 14:12 |
Muziek: Beats by dr dre solo hd | cilic | Muziek, foto & video | 0 | 18-01-11 19:10 |
Bumper Case | dcoolsaet | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 30-07-10 14:09 |
|
|