//

wel of geen beschermfolie?

wel of geen beschermfolie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een beschermfolie op mijn Iphone-4. Nu vind ik dat dat snel vettig wordt en dat de touchscreenknoppen bij bijvoorbeeld een game niet altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-11, 21:29
Attila Attila is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard wel of geen beschermfolie?

Ik heb een beschermfolie op mijn Iphone-4. Nu vind ik dat dat snel vettig wordt en dat de touchscreenknoppen bij bijvoorbeeld een game niet altijd even snel reageren. Ik heb de neiging de folie eraf te halen, maar vraag me af: hoe krasgevoelig is de Iphone4?

Wie heeft ervaring met een IP4 in zijn broekzak, zònder folie? Hoe ziet het er dan na een half jaar uit?

En wat is de beste keus qua folie?

Ik hoor het graag van jullie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-11, 23:24
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

NIET erafhalen, echt niet doen. Mijn iPhone 4 is iig NIET krasbestending, je krijgt super veel spijt ervan als je hem erafhaalt en er krassen op krijgt. Laat hem er op .

Mvg jorn
  #3  
Oud 03-07-11, 23:49
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Op mijn iPod Touch 4g heb ik geen beschermfolie, simpelweg omdat je vaak zit met bubbels (ligt eraan welke folie inderdaad ja) en omdat het gemakkelijker schoon te vegen is. Zelf heb ik dus geen folie en heb nooit last van krasjes etc
  #4  
Oud 03-07-11, 23:59
Attila Attila is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

haha, lol, dat zijn nog eens tegengestelde reacties!!
  #5  
Oud 04-07-11, 00:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

De duurdere folies zoals BodyGuardz zijn perfect. Ik heb geen last van slechtere touch bediening oid. Wordt ook niet snel vet. Ik vind deze zelfs nog beter dan de geprezen Invisible Shield die ik hiervoor had.
  #6  
Oud 04-07-11, 18:29
basboy12 basboy12 is offline
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 49
Standaard

op me eerste iphone 4 had ik achterkant met bodyguardz beplakt, maar op de huidige iphone zit geen folie, ook nog geen krasjes. misschien omdat ik ook best wel zuinig ben enzo. maar je moet het zelf weten. =)
  #7  
Oud 05-07-11, 13:59
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Folie lekker laten zitten, of op zoek gaan naar een andere die beter bevalt.

Zelf geen folie op mijn iphone4, en toch best wel wat krassen aan de voorkant, terwijl ik toch redelijk zuinig ben, maar tja een "ongelukje" zit in een klein hoekje.

Zit er over te denken om mijn frontglas met de tijd te vervangen en dan wel te voorzien van folie, alleen moet ik me nog een beetje inlezen of dit eventueel makkelijk zelf te doen is, of dat ik dat beter kan laten doen (glas vervangen)
__________________
Aan het knutselen met m'n nieuwe iphone4 32Gb
  #8  
Oud 05-07-11, 19:35
Michelidds Michelidds is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

iPhone4 heeft geen los frontglas, maar geïntegreerd met beeldscherm.
Ben er achter gekomen na breuk frontglas.
Kortom, vervanging kost minimaal € 150
  #9  
Oud 05-07-11, 21:32
ViktorV's schermafbeelding
ViktorV ViktorV is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 162
Standaard

Nog nooit een soort bescherming gehad op m'n iPhone. Lichte krasjes (na een jaar intensief gebruik) op de achterkant. Geen krassen op de voorkant..
Zo'n mooi design verdient geen bescherming, gewoon een beetje zorgvuldigheid.. geen slietel in dezelfde zak, allen op z'n rug op tafel leggen etc etc
__________________
Problems can never be solved on the level of thinking that created them
  #10  
Oud 05-07-11, 21:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Overigens, dankzij de folie heb ik geen krasjes op het glaasje van de lens van de camera. De folie is ong. 1 millimeter dik, dus die voorkomt dat het glaasje voor de camera contact maakt met oppervlakken waar m'n iPhone op neergelegd word.

Tja zonder folie kun je ook geluk hebben. Maar 1 zandkorreltje kan al een vervelend krasje maken.
  #11  
Oud 05-07-11, 22:47
machoman94 machoman94 is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: den helder
Berichten: 102
Standaard

tja ik liet mijn iphone4 1x vallen van 50 cm hoog( ving hem half op maar daardoor gleed ie juist meer over de vloer, over een zandkorrel) , 1 kras van 2cm lang, irrieteert wel, mja je kan het niet weghalen
  #12  
Oud 10-07-11, 11:34
GijsBoy GijsBoy is offline
• iOS 9.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb nu een halfjaar de zwarte iPhone vier met alleen een siliconen hoesje eromheen. GEEN EEN KRASJE!!

Ik ben nooit echt voorstander geweest van dat soort beschermfolie.
Op het scherm van een iPhone/iPod/iPad komen nooit zo snel krassen. Zeker niet bij de 4G en iPad 2
  #13  
Oud 10-07-11, 11:43
Attila Attila is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Inmiddels heb ik m voorzien van een folie van muvit. Niet de duurste maar zonder 1 enkele luchtbel eronder erop weten te plakken. Ik durf het zonder folie toch niet aan ...
Die muvit plak je overigens droog, zonder vloeistof, volgens mij is dat makkelijker te doen dan de variant met vloeistof applicatie.
Reageren

Labels
bescherming, folie, krassen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschermfolie Touchscreen Kasra iPhone accessoires en onderdelen 1 07-04-11 16:42
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 12:11
Bodyguardz beschermfolie Mills iPhone accessoires en onderdelen 28 24-12-08 11:37
Beschermfolie op 3G of niet bij aankoop? cedricgl iPhone algemeen 9 07-12-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.