//

waar iphone case halen?

waar iphone case halen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar iphone cases, en ik kwam uit op de volgende site : Popular iPhone Cases | Society6 Ik vind ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-11, 21:35
asherroth asherroth is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 7
Standaard waar iphone case halen?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iphone cases, en ik kwam uit op de volgende site :
Popular iPhone Cases | Society6
Ik vind de cases erg mooi, maar heb 1 probleem. Het is vanuit het buitenland. Weet iemand waar ik zulk soort cases kan halen/bestellen in nederland? Paar voorbeelden van de site:

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-11, 22:15
Suzanne4885's schermafbeelding
Suzanne4885 Suzanne4885 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 6
Standaard

Hoi, weet niet precies welke hoesjes je interessant vind op die site; maar je kunt op Ebay ook mooie cases vinden voor goede prijzen.

6pcs African Amorous Feelings Case for iPhone 4G N38 | eBay

Ik krijg Zaterdag mijn iphone, en heb inmiddels via Ebay en Marktplaats 3 cases besteld
__________________
"In complete darkness we are all the same. It is only our knowledge and wisdom that separates us"
  #3  
Oud 04-10-11, 11:40
twello2001 twello2001 is offline
• iOS 5.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 23
Standaard

http://wwwchina2nl.com/ kan je ook voor onderdelen terrecht, heb er laatst wat gekocht en ontving het binnen een dag.
  #4  
Oud 28-10-11, 13:09
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Google eens op "iphone 4 hoesjes" en je komt een heleboek shops tegen...
  #5  
Oud 05-11-11, 05:44
harnybaby harnybaby is offline
• iOS 1.1.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik denk dat ik zou niet verbaasd zijn dat iemand naar buiten is gekomen met dit:

TinyDeal - Remembering Steve Jobs - China Wholesale, Online Shop, Dropship, Free Shipping

Remembering Steve Jobs beschermende plastic achterkant van de behuizing voor de iPhone 4

Als u houdt van uw iPhone en u wilt Steve Jobs het leven van werken en prestaties herdenken deze beschermende case is een zeker vuur manier om het te doen. Het beschikt over Steve Jobs met een blik van zijn diep in gedachten planning leest u hoe u al van ons leven beter met zijn grote prestaties en de wereld te veranderen producten. Welke betere manier om je iPhone te beschermen dan met Steve staan ​​beschermen tegen stoten, Dings, slijtage en krassen!






AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDetect languageDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddishAfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreek Haitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish
侦测语言 » English


AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDetect languageDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddishAfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreek Haitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish
侦测语言 » English



Laatst gewijzigd door harnybaby; 05-11-11 om 05:49. Reden: iets veranderen
  #6  
Oud 05-11-11, 07:08
normalis666 normalis666 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: westland
Berichten: 64
Standaard

wel grappig ze hebben de vlag van (ik denk) de Antillen bij Nederlands gezet


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harnybaby Bekijk bericht
Ik denk dat ik zou niet verbaasd zijn dat iemand naar buiten is gekomen met dit:

TinyDeal - Remembering Steve Jobs - China Wholesale, Online Shop, Dropship, Free Shipping

Remembering Steve Jobs beschermende plastic achterkant van de behuizing voor de iPhone 4

Als u houdt van uw iPhone en u wilt Steve Jobs het leven van werken en prestaties herdenken deze beschermende case is een zeker vuur manier om het te doen. Het beschikt over Steve Jobs met een blik van zijn diep in gedachten planning leest u hoe u al van ons leven beter met zijn grote prestaties en de wereld te veranderen producten. Welke betere manier om je iPhone te beschermen dan met Steve staan ​​beschermen tegen stoten, Dings, slijtage en krassen!






AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDetect languageDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddishAfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreek Haitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish
侦测语言 » English


AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDetect languageDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddishAfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreek Haitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish
侦测语言 » English


Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar zo af te halen mandyrichard iPad algemeen 73 01-08-10 13:56
iPhone 4 simlockvrij, waar te halen? lucas.ajax Koopinformatie Nederland 3 09-07-10 15:43
Waar gaan jullie de 3G S halen? dylanspronck Koopinformatie Nederland 11 25-06-09 20:38
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? Tijn1 Chat en geruchten 74 10-07-08 21:07
Hoe laat en waar ga je vrijdag de 3G halen? remco1111 Archief 1 10-07-08 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.