//

Lange iPhone/iPod kabel

Lange iPhone/iPod kabel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben op zoek naar een extra lange iPhone USB kabel. Ik ben van plan om deze weg te werken achter mn dashboard in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-11, 21:19
RickvdBerg's schermafbeelding
RickvdBerg RickvdBerg is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Hilversum
Berichten: 18
Standaard Lange iPhone/iPod kabel

Hallo!

Ik ben op zoek naar een extra lange iPhone USB kabel. Ik ben van plan om deze weg te werken achter mn dashboard in mn auto. De houder van mn telefoon zit links van het stuur, en de 12v aansluiting zit rechts naast mn schakelpook. De afstand is minder dan 1m, maar omdat ik hem dus netjes wil weg werken achter het dashboard zal ik ongeveer 1,5m/2m nodig hebben.

Het liefst wel een orginele van Apple, ik heb al een keer een iPhone verloren aan een goedkope kabel van DealExtreme. De stekker was niet beveiligd tegen een piekspanning, en de iPhone is hier stuk van gegaan.

Iemand een tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-11, 22:09
deschilder deschilder is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heerjansdam
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar deschilder
Standaard usb verlengkabel

Je kan een gewone usb verlengkabel gebruiken doe ik al jaren. geen probleem. Zijn er in verschillende lengte's.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickvdBerg Bekijk bericht
Hallo!

Ik ben op zoek naar een extra lange iPhone USB kabel. Ik ben van plan om deze weg te werken achter mn dashboard in mn auto. De houder van mn telefoon zit links van het stuur, en de 12v aansluiting zit rechts naast mn schakelpook. De afstand is minder dan 1m, maar omdat ik hem dus netjes wil weg werken achter het dashboard zal ik ongeveer 1,5m/2m nodig hebben.

Het liefst wel een orginele van Apple, ik heb al een keer een iPhone verloren aan een goedkope kabel van DealExtreme. De stekker was niet beveiligd tegen een piekspanning, en de iPhone is hier stuk van gegaan.

Iemand een tip?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod kabel voor Iphone DarwinIII iPhone algemeen 12 28-01-12 20:55
.avi op iPod Touch plaatsen via de USB kabel DaMob Jailbreak apps en thema's 2 26-02-11 15:12
Ipod-USB kabel geschikt voor Iphone ? widescreen iPhone algemeen 12 06-10-10 13:31
Ipod functie bedien op touchscreen met kabel Cyveking iPhone algemeen 0 03-02-10 00:54
Iphone Dock lange usb kabel Pdeb1993 iPhone accessoires en onderdelen 2 07-02-09 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.