//

Dock met wekkerfunctie

Dock met wekkerfunctie discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op dit moment ben ik opzoek naar een goede speakerdock met wekkerfunctie. Eerst had ik een jbl 200p. Deze heb ik terug gebracht omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-11, 08:59
tlbuis tlbuis is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: NB
Berichten: 6
Standaard Dock met wekkerfunctie

Hallo,

Op dit moment ben ik opzoek naar een goede speakerdock met wekkerfunctie. Eerst had ik een jbl 200p. Deze heb ik terug gebracht omdat hij een piep laat horen als je er een idevice instopt. Sindsdien ben ik op zoek naar een soortgelijke Dock, ongeveer zelfde prijsklasse, net zulk goed geluid en indien mogelijk net als de jbl veel verschillende wektijden.
De jbl had namelijk 7 verschillende wektijden
Wat ik tot nu toe heb gezien zijn de jvc met dual dock en de Philips 290. Ik heb geen van deze 2 gekocht doordat er maar 2 wektijden op stonden. Het geluid van de docks spraken me wel aan.
Op internet had ik gelezen over teufel. Ik las dat ze een nieuwe Dock hadden gelanceerd, de clock v3.
Heeft iemand ervaring met de teufel? Of kan iemand mij een andere Dock aanraden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-11, 17:47
tlbuis tlbuis is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: NB
Berichten: 6
Standaard

Goedemiddag allemaal,

Op dit moment ben ik aan het twijfelen tussen 2 docks. Ze zijn allebei van philips.
Het zijn de DC290 en de DC291.

Kan iemand mij meer vertellen over de verschillen tussen deze 2 docks?
Voor zover ik kon zien is het enigste verschil dat de DC291 geschikt is voor de iPad.

Daarnaast, kent iemand een vergelijkbare dock met wekkerfunctie?

Thx...

tlbuis
  #3  
Oud 18-10-11, 15:34
ITR1649 ITR1649 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 17
Standaard

Bij de AH verkopen ze JBL dockingstations voor 69 euro. Best goed geluid en meerdere alarmfuncties.

JBL On Time
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wekkerfunctie van standaard klokapp werkt niet meer tjabba iPhone algemeen 44 03-01-11 22:03
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... rubenhvt Jailbreak 0 07-05-10 16:18
3G op dock wel, zonder dock niet laika666 iPhone algemeen 2 21-09-08 16:30
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 hsl iPhone algemeen 3 10-02-08 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.