iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/97295-iphone-4-achterkant-kapot-originele-ergens-koop.html)

jash 12-08-11 21:48

iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop?
 
Hoi allen
De achterkant van mijn 4 is kapotgevallen. Nu heb ik al veel gelezen en gevonden over vervangingen daarvoor. Ik wil het zelf gaan doen maar wel een originele (echte) nieuwe achterkant erop zetten. Weet iemand van jullie of en zo ja waar die te krijgen is? Ik zie ze op het net van 18,95 tot over de honderd euro en beide claimen originaliteit..... Iemand ervaring met deze problematiek? Ik hoor graag van jullie.:)
Grts. Jash

Leo van der Meer 13-08-11 19:02

Gewoon die van 18 euri kopen. Alleen opletten dat de schroefgaatjes van metaal zijn.

mpdrent 23-08-11 15:14

Ik heb zelf een nieuwe achterkant via De beste soorten iPhone 4 achterkant van metaal of glas, net als andere unieke accessoires! gehaald.
De kwaliteit is goed en je hebt erg veel verschillende keuzes.
Zelf heb ik een donkergrijze metalen gekocht en deze werkt ook nog uitstekend.
iPhone 4 Achterkant Metaal Donkergrijs. Vervangende metalen achterkant voor je iPhone 4

Mr.Bluestar 23-08-11 23:34

Wat er velen ook mogen beweren, originele onderdelen ga je nooit vinden. Gewoon omdat Apple deze niet verkoopt. Het is dus altijd een beetje gokken welke kwaliteit je gaat krijgen maar met de achterkant van je iPhone loop je echt geen risico. Dus geef er niet te veel geld aan uit. Het vervangen is beresimpel.

charleyr 24-08-11 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mpdrent (Bericht 701494)
Ik heb zelf een nieuwe achterkant via De beste soorten iPhone 4 achterkant van metaal of glas, net als andere unieke accessoires! gehaald.
De kwaliteit is goed en je hebt erg veel verschillende keuzes.
Zelf heb ik een donkergrijze metalen gekocht en deze werkt ook nog uitstekend.
iPhone 4 Achterkant Metaal Donkergrijs. Vervangende metalen achterkant voor je iPhone 4

Bedankt voor de tip, ik heb dezelfde kleur genomen.
Levering binnen 2 dagen, schroevendraaier kan je er gratis bij krijgen
Mijn Iphone ziet er nu erg mooi uit

hma 05-09-11 15:12

op ebay verkopen ze hem voor 4 euro ;).

Bluprint 05-09-11 18:29

Zal wel niet veel zijn dan :)

Lodewijk69 05-09-11 18:41

Hier misschien:

De beste soorten iPhone 4 achterkant van metaal of glas, net als andere unieke accessoires!

tonhaarmans 05-09-11 18:57

Onderdelen iPhone

Ik heb daar wel eens wat besteld en het werd snel geleverd, gewoon door de brievenbus.

tiger1333 12-09-11 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar (Bericht 701610)
Wat er velen ook mogen beweren, originele onderdelen ga je nooit vinden. Gewoon omdat Apple deze niet verkoopt. Het is dus altijd een beetje gokken welke kwaliteit je gaat krijgen maar met de achterkant van je iPhone loop je echt geen risico. Dus geef er niet te veel geld aan uit. Het vervangen is beresimpel.

Klopt, Apple verkoopt geen onderdelen.
Je moet maar het gelukt hebben dat je de originele onderdelen kan krijgen via de fabrikant (meestal d.m.v. tussen handelaars)

Ik kan echter ook vertellen dat ze op JustAnotheriPhone al zeker niet de juiste onderdelen verkopen. En er nog een grote marge op verdienen ook.

zw0lsman 16-09-11 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tiger1333 (Bericht 705797)
Klopt, Apple verkoopt geen onderdelen.
Je moet maar het gelukt hebben dat je de originele onderdelen kan krijgen via de fabrikant (meestal d.m.v. tussen handelaars)

Ik kan echter ook vertellen dat ze op JustAnotheriPhone al zeker niet de juiste onderdelen verkopen. En er nog een grote marge op verdienen ook.

Wat bedoel je met juiste onderdelen? Ik heb een tijdje terug een achterkant bij hun gehaald, en die was prima in orde hoor...

berryenanita 05-02-14 19:05

Bij PhoneGigant.nl hebben ze ook leuke andere kleurtjes, voor als je iets anders wilt dan zwart of wit:)
Iphone 4 Achterkant? Die vind je natuurlijk bij => PhoneGigant.nl


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.