//

Welke Bluetooth oordopjes?

Welke Bluetooth oordopjes? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik luister vaak muziek in de trein of als ik met de honden wandel. Ik erger me vaak blauw aan dat witte draad van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-11, 20:04
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard Welke Bluetooth oordopjes?

Ik luister vaak muziek in de trein of als ik met de honden wandel. Ik erger me vaak blauw aan dat witte draad van de headset die overal in de weg bungelt.

Ik zag dat er diverse bluetooth headsets zijn. Ik wil er mee kunnen bellen en muziek luisteren en dan zonder die draadjes. Bluetooth dus. Ik wil er zeker niet meer dan 100 euro aan spenderen.

Wat kan je me adviseren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bluetooth headset



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe oordopjes/hoofdtelefoon, welke? papa-joeri iPhone accessoires en onderdelen 48 19-08-09 12:01
Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal? Juupke iPhone accessoires en onderdelen 7 08-08-09 16:23
Welke oordopjes gebruik jij en wat is je ervaring? juliantomoriati Archief 2 08-08-09 09:37
Bluetooth headphones - Welke is de beste koop? Runaque iPhone accessoires en onderdelen 7 01-05-09 11:57
Bluetooth headsets en oordopjes voor de Apple iPhone 3G getest Lugs iPhone accessoires en onderdelen 2 15-08-08 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.