//

Home-knop stuk na reparatie!

Home-knop stuk na reparatie! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdje geleden begon ik mij te irriteren aan het feit dat mijn wifi niet goed werkte. Mijn iphone 3g weg gebracht naar een reparatieshop. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-11, 14:52
jmulder jmulder is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Unhappy Home-knop stuk na reparatie!

Tijdje geleden begon ik mij te irriteren aan het feit dat mijn Wi-Fi niet goed werkte. Mijn iphone 3g weg gebracht naar een reparatieshop. Deze heeft er een nieuwe achterkant opgeplaatst zodat Wi-Fi weer zou werken.

Na reparatie deed de home-knop ineens niet meer zo goed, moest hem harder en bovenaan de knop induwen en dan deed hij het wel.

Gisteren, inmiddels twee maand later, deed de knop ineens niets meer. Ook kan ik de telefoon niet meer opladen!

Vanmiddag terug gegaan en je raad het al! Hij geeft aan dat hij hier niets aan kan doen, dat staat los van de nieuwe achterkant. Dit terwijl de telefoon voorheen perfect werkte, enkel mijn Wi-Fi ontvangst was niet goed.

Hij gaat het nakijken en ik kan morgen de telefoon ophalen. Ik weet eigenlijk nu al dat ik morgen te horen krijg dat het gelukt is met de lader, die zal wel weer werken. Maar ik ga er vanuit dat de home-knop nog steeds niet werkt.

Wat zijn mijn rechten wanneer hij morgen aangeeft dat de home-knop niet te repareren is en dat hij daar niets aan kan doen?

Bedankt voor jullie reacties.....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-11, 17:36
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

stel de reperateur heeft je homeknop gesloopt, dan heb je geen poot om op te staan na 2 maanden, dan had je direct terug moeten gaan. en niet zo lang wachten, ik zou een prijsopgaaf doen van reparatie en kijken of je daar een vorm van korting op kan krijgen. dat zijn volgens mij je enige opties.
  #3  
Oud 22-08-11, 17:55
Leo van der Meer Leo van der Meer is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 111
Standaard

Ik had gelijk terug gegaan!! Nu twee maanden later wordt het lastig om je gelijk te halen.
__________________
Iphone de enige echte. hebbe hebbe hebbe.
  #4  
Oud 23-08-11, 14:26
mpdrent mpdrent is offline
• iOS 4.1 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb hetzelfde gehad met mijn iPhone4 en heb hem opgestuurd naar het bedrijf waar ik hem besteld had en heb kosteloos een nieuwe ontvangen.
Ik weet alleen niet hoe het zit met je garantie etc. Maar probeer het eens bij de winkel waar je hem hebt gekocht..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
home knop 3G armandoth iPhone algemeen 6 13-02-11 20:06
home knop klinker iPhone algemeen 8 06-11-10 18:55
Home knop mausy iPhone algemeen 0 16-10-10 22:05
Ervaring: reparatie van defecte home-knop KRASH iPhone algemeen 14 18-10-09 09:58
Aan/uit knop stuk Kermi iPhone algemeen 1 04-09-08 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.