//

Ervaring met Appelhoes.nl

Ervaring met Appelhoes.nl discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 10 augustus bestelde en betaalde ik een iPhone 4 BookBook cover, was op voorraad volgens de site, anders zou ik er ook niet aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-11, 15:12
Geo's schermafbeelding
Geo Geo is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nice
Berichten: 15
Standaard Ervaring met Appelhoes.nl

Op 10 augustus bestelde en betaalde ik een iPhone 4 BookBook cover, was op voorraad volgens de site, anders zou ik er ook niet aan beginnen.
Mijn order wordt bevestigd.
Op 11 augustus weer een mail dat nu de status is aangepast, omdat het produkt
nog naar NL moet komen; zodra het binnen is wordt het afgestuurd.
Inmiddels is het 23 augustus en hun site geeft aan dat het product op voorraad is, maar een levering of een mail dat het verzonden is, heb ik nog niet gezien.
Inmiddels gebeld naar Appelhoes; antwoordapparaat natuurlijk,
dus toen maar een mail gestuurd.
Ik hoop dat dit in orde komt en ga er ook van uit, maar mooi gaat dit niet.

Inmiddels kreeg ik bericht van Appelhoes dat mijn negatieve berichtgeving hier niet op prijs gesteld werd, daar het product nog steeds als Pre Order vermeld staat. Hier heb ik dan kennelijk over heen gelezen, want op de overzichts pagina staat achter het woordje VOORRAAD een groene balk.
Ik las dat als zijnde voorradig, maar je moet doorklikken om op een pagina te komen, waar staat dat het product nog niet leverbaar is.

Appelhoes heeft dus helemaal gelijk.
Zoals ik al eerder zei, ik ga er van uit dat dit in orde komt en zie mijn bericht dan ook niet als negatief.

Laatst gewijzigd door Geo; 24-08-11 om 06:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-11, 13:26
Maximillion Maximillion is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik ben hetzelfde tegengekomen, had ook niet gezien dat het over een pre-order ging aangezien het balkje voorraad inderdaad groen zag. Ik heb hun er ook een mail over gestuurd waarop ze ongeloofelijk snel antwoorden (een paar minuten later) en mij alles uitlegden. De afgelopen 2 weken heb ik 4 of 5 mails gekregen met updates over mijn bestelling en gisterenavond heb ik bevestiging gekregen dat mijn order vandaag zal worden verzonden en morgen zal worden aangeboden, dus ik kan voorlopig zeker niet klagen over appelhoes.
  #3  
Oud 06-09-11, 14:57
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik heb het sowieso niet zo op hun. Agressieve manier van spammen, ook op Tweakers.net. Nieuwe accountjes die allemaal ineens zo'n goede ervaring met hun hebben :/
  #4  
Oud 06-09-11, 16:08
Maximillion Maximillion is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik deel alleen maar mijn ervaringen die ik tot nu toe heb meegemaakt. Sommige mensen kunnen dit handig vinden. Het is idd wel mijn eerste keer dat ik bij appelhoes heb besteld, maar zeker en vast niet mijn eerste keer dat ik iets over het internet koop. Ik koop bijna uitsluitend via het internet omdat het simpelweg goedkoper is. En als een webshop echt slecht is ondervind je dit dikwijls al bij je eerste bestelling. Moest ik nog slechte dingen ondervinden zal ik het hier zeker bijzetten :")

Wat vond je dan zo slecht aan appelhoes, spammen ze dan echt zoveel?
  #5  
Oud 06-09-11, 20:08
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Vandaag mijn canvas voor de ipad2 binnengekregen en ben bijzonder tevreden over appelhoes.nl

Heb het op zaterdag 3 september besteld en heb het vandaag in huis. Netjes en zeer zorgvuldig verpakt en het product is ook super!

Wat mij betreft is dit helemaal goed! Ik kreeg een orderbevestiging en de dag daarop ook een verzendingsbevestiging.

Super dus
  #6  
Oud 06-09-11, 21:17
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

na alleen al die misleidende site met dat statusbalkje zou ik er al genoeg van hebben. ik zou de bestelling gewoon annuleren.
  #7  
Oud 08-09-11, 17:32
Geo's schermafbeelding
Geo Geo is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nice
Berichten: 15
Standaard

Ik heb een aantal updates gekregen en de laatste was dat mijn cover nu verstuurd is.
Eerder dan Appelhoes verwachtte.
Ben blij met het resultaat en zal m'n iPad cover hier ook bestellen.
GEO
  #8  
Oud 08-09-11, 20:10
Maximillion Maximillion is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb mijn IPhone case gisteren in de bus gehad, nadat ze maandag zeiden dat ze het dinsdag gingen versturen. Dus ik ben wel tevreden over de snelle levering, zeker aangezien ze het naar België moesten versturen en heb soms al tegengekomen met andere sites dat het een dag of 2 à 3 duurt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met appelhoes.nl? missym Koopinformatie Nederland 72 07-07-14 08:29
Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl? Yaoo Koopinformatie Nederland 1 26-05-11 23:30
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? Delvenaartje iPhone accessoires en onderdelen 2 27-09-10 20:52
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.