iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Omzetten iPhone 4 zwart naar wit. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/99165-omzetten-iphone-4-zwart-naar-wit.html)

cveetje 16-09-11 12:44

Omzetten iPhone 4 zwart naar wit.
 
Nog iemand die zijn iPhone 4 heeft laten omzetten van zwart naar wit?
Ik hen dit laten doen en heb er veel spijt van.
Mijn vriendin heeft een witte iPhone 4 en als je de mijne er naast legt heeft de mijne een zeer licht blauwe kleur waarvan de home button dan wel een mooie witte kleur heeft.
Voor mensen die twijfelen voor hem naar wit om te zetten ik zou het niet meer doen.
Zijn er nog die dit hebben laten doen en zo ja wat is jullie ervaring?

Sjaakafhaak 18-09-11 11:38

Ik lees zeker van de eerste reeks witte covers, slechte Wi-Fi. Of heb je geluk?

cveetje 18-09-11 12:03

Toen ik hem terug ben gaan halen(I Fixpod Merelbeke) had ik weinig of geen Wi-Fi ontvangst alleen op 1meter van de router!
Ik heb hem dan mogen bij Az Repair in Menen binnen dragen en daar hebben ze het perfect op gelost.
Over de werking van mjn Iphone heb ik niets te klagen alleen dat je echt ziet dat hij niet meer origineel is en jammer genoeg heb ik mijn originele stukken zwart niet meer terug gekregen.
Deze die beweren over originele onderdelen heb ik zeer sterk mijn twijfels over.

Sjaakafhaak 18-09-11 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cveetje (Bericht 706729)
Toen ik hem terug ben gaan halen(I Fixpod Merelbeke) had ik weinig of geen Wi-Fi ontvangst alleen op 1meter van de router!
Ik heb hem dan mogen bij Az Repair in Menen binnen dragen en daar hebben ze het perfect op gelost.
Over de werking van mjn Iphone heb ik niets te klagen alleen dat je echt ziet dat hij niet meer origineel is en jammer genoeg heb ik mijn originele stukken zwart niet meer terug gekregen.
Deze die beweren over originele onderdelen heb ik zeer sterk mijn twijfels over.

Hoe kan je nu je stukken niet terugkrijgen, die zijn je eigendom. :confused:

robbie94 18-09-11 15:59

ik heb een blauwe achterkant voor mijn iphone. de zwarte heb ik hier ook gewoon liggen.....

cveetje 18-09-11 16:26

Ik heb dus persoonlijk met mijn gsm naar Ifix pod geweest omdat ik wou zien wat er gebeurde aan mijn iPhone,ik vind dit trouwens een duur toestel en wou hem meteen terug.Toen hij na 3 kwartier nog niet klaar was en zag dat er iets niet ok was ivm de Wi-Fi zei ik zelf voor er de dag erna achter te gaan maar er heeft 3 weken tussen gezeten voor ik hem terug had omdat hij hem ergens anders heeft moeten doen voor het op te lossen ivm Wi-Fi ontvangst.Toen ik hem op haalde kon ik niet vlug genoeg buiten zijn en achter mijn originele stukken vroeg wist hij ze niet direkt liggen.
Ik zeg het nog eens ik heb hier zeer veel spijt van omdat volgens mij mijn iphone geen 50€ meer waard is.Ik ben zeker niet content van de service van Ifix pod

iPhoneGuru 25-09-11 14:53

Als er na een reparatie geen Wi-Fi ontvangst meer is heeft dit met het volgende te maken:

1. De antenne is niet juist terug geplaatst.
2. Door onjuist in elkaar schroeven kan het toestel interferentie geven die een storing geeft aan het Wi-Fi signaal.

Mijn advies is dan ook om de iPhone nogmaals uit elkaar te (laten) halen en alles weer deugdelijk terugplaatsen zoals het hoort. De iPhone 4 zit namelijk vol met aarde punten en anti-interferentie schildjes e.d. . Bij onjuiste montage is de kans groot dat zo een probleem zich voor gaat doen. Mocht je hulp nodig hebben kun je me een berichtje sturen.

jandevoer 05-10-11 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneGuru (Bericht 708001)
Als er na een reparatie geen Wi-Fi ontvangst meer is heeft dit met het volgende te maken:

1. De antenne is niet juist terug geplaatst.
2. Door onjuist in elkaar schroeven kan het toestel interferentie geven die een storing geeft aan het Wi-Fi signaal.

Mijn advies is dan ook om de iPhone nogmaals uit elkaar te (laten) halen en alles weer deugdelijk terugplaatsen zoals het hoort. De iPhone 4 zit namelijk vol met aarde punten en anti-interferentie schildjes e.d. . Bij onjuiste montage is de kans groot dat zo een probleem zich voor gaat doen. Mocht je hulp nodig hebben kun je me een berichtje sturen.


Onzin Wi-Fi heeft niks met je antenne te maken
onjuist in elkaar schroefen ook niet .

bij geen Wi-Fi is er gewoon een onderdeel in je iphone 4 niet tergugeplaatst.

iPhoneGuru 05-10-11 13:50

Je weet niet waar je over praat. Welk onderdeel moet dan vergeten zijn? De Wi-Fi antenne zit op de speakermodule vast en de chip zit vast op het moederbord. De Wi-Fi antenne heeft 4 aarde pootjes. Zijn deze afgebroken is de kans groot dat je geen Wi-Fi hebt.

jandevoer 05-10-11 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneGuru (Bericht 709988)
Je weet niet waar je over praat. Welk onderdeel moet dan vergeten zijn? De Wi-Fi antenne zit op de speakermodule vast en de chip zit vast op het moederbord. De Wi-Fi antenne heeft 4 aarde pootjes. Zijn deze afgebroken is de kans groot dat je geen Wi-Fi hebt.


onzin deze antenne is alleen voor bellen

antenne Wi-Fi zit op een heel andere plek .

WDS001 05-10-11 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 709990)
onzin deze antenne is alleen voor bellen

antenne Wi-Fi zit op een heel andere plek .

Ja, daarom dat Apple dat ook zo toont in de keynote :cool:

http://images.intomobile.com/wp-cont...me-antenna.jpg

De kans inderdaad groot dat de iPhone niet goed in elkaar geschroefd was en dat er daardoor problemen waren.

King1987 05-10-11 21:27

Ik heb mijn iPhone ook omgezet van zwart naar wit en het is perfect. Heb hem laten zien aan mede iPhone nerds en die konen het niet zien (alleen aan de dock connector, de witte heeft ook een witte dock connector). Het ligt er gewoon aan waar je de onderdelen koopt ;)

jandevoer 05-10-11 22:28

het ligt er niet aan waar je de onderdelen koopt maar hoe je hem in elkaar zet :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.