Nieuws

Meer nieuws
Maandag-deal: 125 euro cashback bij sim only van Simyo!

Maandag-deal: 125 euro cashback bij sim only van Simyo!

Elke maandag vind je op onze site de Magic Monday-deal. Dit is een erg scherpe deal op sim only, die je bij een steeds wisselende provider kunt afsluiten. De ene keer krijg je extra korting op je abonnement, de andere keer krijg je een cadeau of een flinke cashback. Check elke maandag even of er iets voor jou bij zit!

Deals ·
Wat is het IP-adres van mijn iPhone of iPad?

Hoe achterhaal je het IP-adres van je iPhone of iPad? Dat is vrij gemakkelijk te doen met de stappen uit deze tip. Je kunt het IP-adres van je iPhone of iPad nodig hebben om bepaalde apps of accessoires te gebruiken.

Tips ·
iMessage tapback-reacties: zo reageer je met je favoriete emoji

iMessage tapback-reacties: zo reageer je met je favoriete emoji

Je kunt in iMessage met zogenaamde tapback-reacties snel reageren op een berichtje, bijvoorbeeld met een duimpje. Het is nog expressiever geworden, want je kan met elke emoji of sticker reageren. Wij laten zien hoe je dat doet op al je Apple-apparaten.

Tips ·
Zo kun je inzien wat Google van je weet (en hoe je dit kunt verwijderen)

Zo kun je inzien wat Google van je weet (en hoe je dit kunt verwijderen)

Waarschijnlijk gebruik je een of meerdere diensten van Google dagelijks, maar wist je dat Google dit ook je online activiteiten bijhoudt en opslaat? Als je in de loop van de jaren wat voorzichtiger bent geworden met het delen van je data en wilt weten wat Google allemaal van je bijhoudt, dan ben je hier op het juiste adres.

Tips ·

Onze reviews

Meer reviews

Tip van de dag

Meer Tips

Hoe achterhaal je het IP-adres van je iPhone of iPad? Dat is vrij gemakkelijk te doen met de stappen uit deze tip. Je kunt het IP-adres van je iPhone of iPad nodig hebben om bepaalde apps of accessoires te gebruiken.