SMS melding: "1 nieuw bericht" gaat maar niet weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al veel gezocht maar nergens een soortgelijk topic gevonden. Mijn iphone 3G geeft telkens aan dat ik een nieuw bericht heb (rood 1tje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Nieuwe" sms, maar klopt niet
Ik heb al veel gezocht maar nergens een soortgelijk topic gevonden.
Mijn iphone 3G geeft telkens aan dat ik een nieuw bericht heb (rood 1tje naast "SMS"), maar ik heb geen nieuwe sms ! Ik kan alle sms gesprekken openen maar het blijft aangeven dat ik een nieuwe sms heb. Ik heb enkele dagen geleden even gespeeld gehad met irealsms, maar heeft er maar een uurtje opgestaan, kan het hier iets mee te maken hebben? En nog belangrijker, hoe krijg ik dit weg? Ik zou kunnen restoren maar dan zit ik weer zonder apps en blabla. Als het echt niet anders gaat zal het wel moeten, maar misschien heeft iemand een andere oplossing? Ervaringen? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet nu niet of je veel smssen bijhoudt , maar je zou kunnen inloggen in je iphone en in de map /var/mobile/Library/sms/ het bestand sms.db eens verwijderen en dan sms prog terugstarten en dan kijken wat die heeft. Wanneer ok kan je dit bestand terugzetten en kijken of het nog ok is.
|
|
|||
|
|||
SMS counter onjuist
Hallo,
Ik heb sinds kort dat de SMS applicatie het onjuiste aantal ongelezen berichten weergeeft. Alle berichten zijn gelezen, maar in het rode ballonnetje bij de SMS icon staat (1) en als ik de SMS app open, dan word ik meteen doorgestuurd naar de conversatie waar de ongelezen message zou staan. In de conversatielijst staat verder nergens een blauw stipje voor een ongelezen conversatie... Iemand een idee hoe ik de SMS counter kan resetten zonder de betreffende conversatie te wissen? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Stuur jezelf eens een SMS, zodat je er wel een hebt, en probeer het dan nog eens.
|
|
|||
|
|||
SMS melding: "1 nieuw bericht" gaat maar niet weg
Hallo,
Bij mijn SMS staat de hele tijd het tekentje dat ik 1 nieuw bericht heb. Dit probleem heb ik al sinds dat ik 1.1.4 heb. Ik heb gisteren de 2.1 geinstalleerd op mijn iphone en ik heb nog steeds dit probleem. Weet iemand misschien een oplossing. Groetjes Deni
|
|||
|
|||
anybody ?
ik heb nog steeds dit probleem
|
|
|||
|
|||
ik heb dit sinds 2 dagen ook. Ook na het ontvangen van nieuwe berichten blijft hij de melding geven. Iemand een idee hoe dit komt en hoe dit weer verdwijnt?
|
|
|||
|
|||
Help
Ik heb dit probleem ook sinds enkele dagen.
Weet iemand hier een oplossing voor. Thx. |
|
|||
|
|||
Ik heb 't zelfde probleem.
Weet iemand raad??? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
topics samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Herstellen zonder reservekopie helpt misschien.
|
|
|||
|
|||
ja maar dan ben je de rest van je sms'jes ook kwijt
|
|
||||
|
||||
Als je iphone gejailbreakt is kan je enkel je smsjes via (in jouw geval) winscp manueel backuppen en later terugzetten.
https://forum.iculture.nl/f59/i...handmatig.html Heb je geen jailbreak dan kan het misschien ook via iphonebrowser of diskaid. |
|
|||
|
|||
ook het manual backuppen, restoren en backup terugzetten werkt niet. Iemand nog een tip/fix?
|
|
|||
|
|||
Mijn sms probleem is ineens opgelost. Ik vroeg mijn tegoed op bij kpn, via sms. Toen ik een sms terug kreeg van kpn, was het probleem ineens opgelost. Ik kan het niet verklaren maar ben er wel blij mee . Mss een tip voor mensen met hetzelfde probleem..
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook
is gekomen na dat ik een gemiste oproep had gehad en er een berichtje verscheen sindsien blijft dat 1tje er staan en gaat hij telkens eerst naar die persoon enorm vervelend |
|
||||
|
||||
samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Wanneer je de iphone reboot is deze dan ook weg. Is niet de meest logische oplossing, maar werkt toch bij mij.
|
|
|||
|
|||
reboot? Gewoon uitzetten bedoel je?
dat heb ik geprobeerd en ook al herstellen maar blijft gewoon staan! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iPhone: MiTime: "Ft sms too old" melding | FrankE | Jailbreak | 7 | 08-09-10 12:32 |
Mac OS X: 4.0.1 gedownload maar niet geïnstalleerd "is weg ?" | benveenstra | iTunes | 4 | 15-08-10 00:21 |
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg | geulwijk | Odido (T-Mobile) | 7 | 10-08-10 15:27 |
Is er een manier om de "nieuwere versie melding 1.1.1." weg te halen? | efefes | Archief | 12 | 31-07-08 14:02 |
|
|