Iphone Hacked? [ph0n3r.h4ckrs - Oplossing door sjowol op pag.2!] discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, nadat ik een jailbreak heb gedaan via quickpown 2.2 en ongeveer een week geen problemen gehad heb is vannacht mijn telefoon herstart en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Hacked? [ph0n3r.h4ckrs - Oplossing door sjowol op pag.2!]
Hallo,
nadat ik een jailbreak heb gedaan via quickpown 2.2 en ongeveer een week geen problemen gehad heb is vannacht mijn telefoon herstart en de achtergrond is veranderd met de melding: visit iphoneclub.nl if you want to know what the hell happened here, ph0n3r.h4ckrs@... haz hacked your phone. de achtergrond is ook niet meer te veranderen. wat is hier gebeurd?, denk dat ik mijn telefoon ga restoren want als dit soort dingen gebeuren als ik een jailbreak doe dan ga ik hier niet mee verder. Laatst gewijzigd door marcopeele; 02-12-08 om 10:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je daar een screenshot van nemen?
Heb je openssh geinstalleerd en laten openstaan? Dit is echt de eerste keer dat ik zoiets lees. |
|
|||
|
|||
hack?
ik kreeg na een spontane reboot een scherm op de iphone met:
"visit www.iphoneclub.nl if you want to know what the hell happened here..." ph0n3.h4ck3r@gmail.com haz hacked ur phown weet iemand wat dit is ????? |
|
||||
|
||||
samengevoegd wegens zelfde probleem
Hebben jullie de afgelopen uren iets nieuw geinstalleerd via installer of cydia? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Eventueel een custom firmware gebruikt?
|
|
|||
|
|||
ssh
ik had inderdaad net ssh geinstalleerd en mee zitten spelen maar wel weer uit gezet
die quickpwn had ik via een link hier op het forum |
|
|||
|
|||
Welke applicaties zijn er via Cydia of Installer geinstalleerd of geupdate?
|
|
|||
|
|||
geinstalleerde software via cydia
nemussync, bossprefs, intelliscreen categories, finder, pdanet, aptbackup, mysms, terminal, ssh
|
|
||||
|
||||
Dat achtergrond verhaal (met de melding) lijkt traceerbaar. Heb je eventueel WinterBoard geinstalleerd? en welke thema's?
|
|
|||
|
|||
winterboard
ik had winterboard geinstalleerd maar weer weggehaald, had een eigen achtergrond
maar waarom die spontane reboot en de achtergrond is niet te veranderen. zag ook dat er meer mensen last van hebben |
|
|||
|
|||
Hoi,
ik heb quickpwn via www.quickwpn.com en dan een mirror wel gisteravond open ssh via cydia erop gezet. sbsettings en een paar ipa's van usenet afgehaald (via een m.i. betrouwbare bron) |
|
||||
|
||||
Kan 1 van jullie een screenshot maken?
|
|
|||
|
|||
screenshot
screenshot:
|
|
|||
|
|||
ik heb dezlfde
maar ik kon geen foto maken |
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er na een harde reset?
|
|
|||
|
|||
hard reset gedaan, resultaat hetzelfde maar krijg geen melding meer van simlock had ik eerst wel of klopt dat na een hard reboot?
|
|
||||
|
||||
dat kan kloppen ja.
|
|
|||
|
|||
ok, weten we dan ook weer
|
|
||||
|
||||
bizar verhaal, ssh lijkt me sterk hoor, ik hou het op iets dat je geinstalleerd hebt
nou vraag ik me af of iemand al gemailed heeft met ph0n3.h4ck3r@gmail.com
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G & Nike+ !!! (pag. 2 comment #40) | blaugrana | iPhone Apps | 76 | 24-01-10 16:17 |
|
|