Na 3.0 belproblemen (2g) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o Wie heeft ook het probleem dat na een paar belletjes normaal te hebben gepleegd dat daarna als je belt dat je hem niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Na 3.0 belproblemen (2g)
Wie o Wie heeft ook het probleem dat na een paar belletjes normaal te hebben gepleegd dat daarna als je belt dat je hem niet hoort overgaan en niet meer mensen hoort praten terwijl hun jou wel horen ???? probleem is begonnen na de update na een reset kan ik weer een paar belletjes voort. Zelfde als de Wi-Fi thuis die hij niet meer van beneden pakt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem!! Van het bellen tenminste. Echt heel irritant. Volgens mij is het bij mij met name als ik de headphones heb gebruikt. Ik hoor hem ook niet als ik mijn headphones in heb. Is het bij jou ook zo als je dit probleem hebt en je probeert muziek af te spelen dat je dan de muziek via de speaker voor boven in hoort?
Laatst gewijzigd door macciato; 29-06-09 om 13:26. |
|
||||
|
||||
Exact wat je zegt. Wegens mijn werk altijd headphones in. en dan hoor ik de ander niet maar hij/zei mij wel. Nu we het probleem hebben gevonden nu nog een oplossing
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gaat dit topic een beetje over hetzelfde probleem:
https://forum.iculture.nl/f28/i...geluidjes.html Ik heb alleen niet heel veel zin in een schone installatie. Dan wacht ik liever op een updateje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belproblemen nieuwe iPhone 4 | lions90 | iPhone algemeen | 6 | 29-10-10 14:30 |
|
|