iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   geblokkeerde iphone 3GS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100294-geblokkeerde-iphone-3gs.html)

andyQQ 09-10-11 19:30

geblokkeerde iphone 3GS
 
Hey allemaal, ik ben Andy en ik ben helemaal nieuw op dit forum. Het is dus zo dat ik vorige maand via ebay een Amerikaanse 3GS jailbreak en Unlocked gekocht heb. Toen ik hem aan mijn pc had verbonden om er muziek op te zetten moet ik op iets verkeerd geklikt hebben en begon hij te updaten :eek: sindsdien krijg ik enkel nog volgend scherm te zien :

http://latimesblogs.latimes.com/phot...onebricked.jpg

Ik ken eigenlijk nog helemaal niets van af omdat dit mijn eerste iphone is, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met dit probleem. Alvast bedankt.
groetjes.

machoman94 09-10-11 19:54

probeer eens, "recboot" te downloaden ( type recboot op google), daarmee kan je hem uit recovery kicken, dit zou kunnen helpen

andyQQ 09-10-11 19:58

dus als ik het goed begrijp moet ik dit programma downloaden, daarna de iphone met de usb aan de PC verbinden en het programma openen. Kan ik hier eigenlijk iets mee stuk maken? sorry als ik domme vragen stel, maar ik heb nog niet zo veel ervaring met dit soort dingen.
Alvast bedankt ;-)

machoman94 09-10-11 20:01

yep je steekt je iphone via de usb aan de pc, start het programmatje, druk "exit recovery mode", er kan niks stuk gaan. als het niet werkt kom je weer bij hetzelfde terug, als het wel werkt kom je bij je normale slide to unlock menu

andyQQ 09-10-11 21:05

ik heb problemen op recboot op mijn pc te krijgen. Ik krijg allemaal mappen met bestanden als ik dit download. weet er iemand wat ik hier mee moet doen?
alvast bedankt.

simlockvrij 09-10-11 21:07

dan heb je wat verkeerds, het is een rar bestandje met daarin o.a. een exe bestandje welke je moet hebben.

andyQQ 09-10-11 21:14

als ik op het exe bestandje klik krijg ik dit : als u deze toepassing wilt uitvoeren, moet u eerst een van de volgende versies installeren van .NET Framework:
v4.0.30319
Neem contact op met de uitgever van de toepassing voor instructies over het verkrijgen van de juiste versie van .NET framework.

Wat nu gedaan? :confused:

ballegooier 09-10-11 22:02

Even hoor, maar waarom in 's hemelsnaam koop je een Amerikaande iPhone via internet, die afhankelijk is van een jailbreak en bijbehorende unlock als je er de ballen verstand van hebt?

Ik bedoel: ik vind het erg goed van je dat je je kennis nu gaat uitbreiden. Maar is dat niet een beetje mosterd na de maaltijd?

machoman94 09-10-11 22:08

Probeer anders tinyumbrella te downloaden, daarmee kan je hem ook uit recovery kicken..
Als je iphone aangesloten zit met je usb aan je computer en je hebt tinyumbrella aan, dan vind tinyumbrella je iphone, druk op je iphone en klik exit recovey mode

andyQQ 09-10-11 22:13

Daar heb je idd wel een punt. Ik heb deze daar gekocht omdat ik kennissen heb in Amerika die al wat ervaring hebben met dingen via ebay kopen. Het prijsverschil heeft natuurlijk ook een grote rol gespeeld.

ballegooier 09-10-11 22:35

Oke, vandaar. Ik heb trouwens ook kennisen met ervaring met kopen op Ebay :) :D maar om dan te denken dat ik vervolgens..... Nou ja, laat maar

Sorry, off topic. Succes met het oplossen van je probleem, hoop dat het lukt!

andyQQ 09-10-11 22:40

Ik heb net via een andere computer de iphone uit recovery kunnen brengen. jammer genoeg geen resultaat. Nog steeds hetzelfde scherm:mad: Heeft er iemand een idé wat ik nog zou kunnen proberen om dit probleem op te lossen?

XIII 09-10-11 22:43

Was dat een unlock via de iPad baseband?

Kijk eens met f0recast welke baseband je hebt?

andyQQ 09-10-11 22:46

Dat weet ik nog niet, ik heb hiervoor een mail gestuurd naar de persoon waar ik hem bij heb gekocht.

XIII 09-10-11 22:48

In mijn 2e vraag leg ik uit hoe je dat misschien zelf kunt doen...

machoman94 09-10-11 22:48

anders zou je hem met redsn0w moeten jailbreaken.

simlockvrij 09-10-11 22:50

kun je zelf opzoeken, zal de verkoper ook niet meer weten.
maar als je em uit die loop hebt gekregen, wat is dan nu je probleem?

andyQQ 09-10-11 22:52

kan ik best wachten op het antwoord uit amerika, of kan ik dit ook veilig doen zonder dat ik zeker weet dat het een unlock via de iPad baseband is?

XIII 09-10-11 22:55

Wat wil je doen?

andyQQ 09-10-11 23:02

is f0recast een programma waar ik mee kan te weten komen welke baseband ik heb?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.