//

System Storage Full

System Storage Full discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey medemensen, Ik zit met een probleem van mijn iPhone 4, ik kan geen apps of updates meer installeren vanuit cydia. Dit komt omdat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-11, 12:40
joetsy joetsy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Roermond
Berichten: 17
Standaard System Storage Full

Hey medemensen,

Ik zit met een probleem van mijn iPhone 4, ik kan geen apps of updates meer installeren vanuit cydia. Dit komt omdat hij aangeeft dat de system storage vol is.
Ik heb gekeken naar de avalible memory en dat is 0% op de System storage. Ook in SB-Setting geeft hij 0MB aan.

Een vriend van mij heeft exact dezelfde iphone met dezelfde ios versie, we hebben de inhoud van de System folder via iFile vergeleken en deze bleek 100% gelijk te zijn. De totale groote van de systemmap bedraag dan ook maar 639MB. Er wordt aangegeven dat er op de System Storage 1GB beschikbaar is. Mijn vriend heeft dus ook nog ruim 250MB vrij.

Dus er klopt iets niet. Ik verbruik maar 639MB maar hij geeft evengoed aan dat ik de volledige 1GB verbruik.

Kan iemand mij helpen?

Ik heb er alle voor over behalve opnieuw iOS installeren ik wil daarmee sowieso wachten tot iOS 5.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

MVG,

Wesley
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: System Storage bijna vol Levian Jailbreak 0 27-08-11 12:38
Systeem Storage MrSerhat68 iPhone algemeen 1 02-08-10 16:30
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12
Cydia Storage Topic Chrisl Jailbreak apps en thema's 20 06-04-10 15:22
Storage vermeerderen.... BT73 iPhone algemeen 8 23-10-09 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.