iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 5 GM installeren IP4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100378-ios-5-gm-installeren-ip4.html)

jordy a te c 10-10-11 16:13

iOS 5 GM installeren IP4
 
Goedemiddag,
Ik heb het al via twitter geprobeerd naar iphoneclub maar die konden mij via twitter niet helpen.

Ik ben in het bezit van iOS 5GM (ben geen ontwikkelaar) maar heb via appletips.nl deze in bezit gekregen. Ook heb ik de laatste beta van iTunes.

Nu wil ik dus iOS 5 GM gaan installeren op mijn IP4 (ja sorry ik ben wat ongeduldig om te wachten tot de 13de ;-))

Kan ik dit zondermeer doen zonder problemen te krijgen voor woensdag de 13de?

Wie kan mij verder helpen?

Alvast hartelijk dank!

M.vr.gr.

Jordy

XIII 10-10-11 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy a te c (Bericht 711806)
Kan ik dit zondermeer doen zonder problemen te krijgen voor woensdag de 13de?

Die garantie kan niemand je geven.

jordy a te c 10-10-11 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 711808)
Die garantie kan niemand je geven.

Nee oke ;-) dat snap ik ;-D maar de GM is toch eigelijk de "final release" die woensdag ook uitkomt? En mochten er wel (al dan niet kleine) veranderingen in release van woensdag is het dan alsnog mogelijk om te updaten naar de allerenigste echte GM van woensdag?

XIII 10-10-11 16:27

Bij vorige releases was er geen update van GM naar final mogelijk meen ik...

Toen moest je via herstellen de final er op zetten (als die afweek).

jordy a te c 10-10-11 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 711812)
Bij vorige releases was er geen update van GM naar final mogelijk meen ik...

Toen moest je via herstellen de final er op zetten (als die afweek).

Ja oke, nou denk ga hier eens op antwoorden op zoek, omdat er op andere site's gesproken werd dat het wel kan (is veilig) andere melden nee niet doen want je verwoest je iphone als het anders is etc etc.

Ja het is nog maar twee dagen maar ik lees en hoor er zoveel goeds over dat ik giga nieuwsgierig ben geworden naar iOS 5 :d

Bomans 10-10-11 16:34

Smijt gewoon die GM erop.

In het allerslechtste geval moet je de "final" opnieuw installeren. Maar je kan toch altijd je backup terugzetten.

Als je zo nieuwsgierig bent mag er niks je nog tegenhouden ... :d

jordy a te c 10-10-11 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 711816)
Smijt gewoon die GM erop.

In het allerslechtste geval moet je de "final" opnieuw installeren. Maar je kan toch altijd je backup terugzetten.

Als je zo nieuwsgierig bent mag er niks je nog tegenhouden ... :d

Hahahaha ja zeker.

Dan ga ik eerst die beta van itunes erop zetten, dan een reserviekopie maken van de iPhone zoals ie nu is en dan de GM erop gooien.

Ik weet dat ik toen ik een JB had op 4.3.3. deze in cydia boven aangaf dat de shsh's daar stonden. En heb ze toen ook via iSHSHit op de iphone 4 opgeslagen en doorgemaild naar me PC

Nou ja ik ga op avontuur!

TIA!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.