//

Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone

Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merk ineens op dat mijn als ik mijn scherm kantel, het beeld niet meedraait. Als ik een foto neem dan kan ik het toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-11, 18:30
RvRG RvRG is offline
• iOS 4.3.5
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone

Ik merk ineens op dat mijn als ik mijn scherm kantel, het beeld niet meedraait. Als ik een foto neem dan kan ik het toestel wel horizontaal houden terwijl het beeld meedraait, maar de genomen foto blijft in de stand staan zoals ik ze getrokken heb. Ik heb via mijn iTunes een herstel uitgevoerd, zonder resultaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-11, 18:44
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

en heb je rotatievergrendeling uitstaan? dubbelklik op de homebutton en dan naar links?
__________________
Bla bla bla...
  #3  
Oud 11-10-11, 18:59
RvRG RvRG is offline
• iOS 4.3.5
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
en heb je rotatievergrendeling uitstaan? dubbelklik op de homebutton en dan naar links?
Ja hoor, die staat uit!
  #4  
Oud 11-10-11, 21:04
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

heb je zo n waterpas app?: zonee, download die even en kijk of die wel werkt, volgens mij heeft t met je gyrometer te maken. volgens mij is dat t zelfde toch?
  #5  
Oud 11-10-11, 21:13
RvRG RvRG is offline
• iOS 4.3.5
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
heb je zo n waterpas app?: zonee, download die even en kijk of die wel werkt, volgens mij heeft t met je gyrometer te maken. volgens mij is dat t zelfde toch?
Heb die app. Zelfde resultaat. Kantelt niet mee...
  #6  
Oud 15-02-12, 12:50
alettasnijder alettasnijder is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard schermkanteling geblokkeerd

Ik heb hetzelfde probeem met mijn iPhone 3. Er staat een icoon boven in het scherm dat aangeeft dat de schermkanteling is vastgezet, maar ik heb geen idee hoe dat gedaan is en kan het ook niet verwijderen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RvRG Bekijk bericht
Ik merk ineens op dat mijn als ik mijn scherm kantel, het beeld niet meedraait. Als ik een foto neem dan kan ik het toestel wel horizontaal houden terwijl het beeld meedraait, maar de genomen foto blijft in de stand staan zoals ik ze getrokken heb. Ik heb via mijn iTunes een herstel uitgevoerd, zonder resultaat.


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2012 om 11:59 ----------

Waterpas app geinstalleerd; werkt goed. Rotatievergrendeling staat aan, maar ik heb dus geen idee hoe ik die eraf moet krijgen!
  #7  
Oud 15-02-12, 13:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alettasnijder Bekijk bericht
Rotatievergrendeling staat aan, maar ik heb dus geen idee hoe ik die eraf moet krijgen!
Tweemaal op de Home knop drukken, dan naar rechts vegen. Dan op het grijze icoontje links klikken.

Succes gewenst
  #8  
Oud 15-02-12, 13:11
alettasnijder alettasnijder is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Dat lukt zo niet. Ik krijg het icoontje nl niet in beeld!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2012 om 12:12 ----------

gelukt! Ik keek duidelijk niet goed. Thks!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's roteren ongewenst bij presentatie-niet bij kantelen iPad us ABKtje iPad algemeen 6 05-05-14 09:11
het schuifbalkje voor het ontgrendelen van mijn Iphone 3gs reageert soms niet woutervandenberg iPhone algemeen 1 15-04-10 23:35
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. sandertjuh89 iPhone algemeen 18 20-12-09 23:44
video draait niet mee easydone Muziek, foto & video 0 21-06-09 15:06
Accelerometer draait niet mee bij het lopen Relaxman93 iPhone algemeen 0 22-07-08 19:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.