//

Siri in B/NL

Siri in B/NL discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vraagje: voorlopig bestaat Siri niet in het NL. Maar zou de toepassing dan bij ons voorlopig in het Engels op de 4S kunnen gebruikt worden? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-11, 14:09
bewakug bewakug is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Question Siri in B/NL

vraagje:
voorlopig bestaat Siri niet in het NL. Maar zou de toepassing dan bij ons voorlopig in het Engels op de 4S kunnen gebruikt worden? of zouden we moeten wachten tot de NL versie ontwikkeld is? In dat geval, zou dat dan via een download zijn of zo? Mss een domme vraag, maar toch???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-11, 14:44
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Siri is bij de release nog steeds in beta en dat zal nog even duren.

Volgens mij kunnen ze wel makkelijk via OTA updates extra talen toevoegen.
  #3  
Oud 12-10-11, 14:52
bewakug bewakug is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Euh, ik ben vrees ik nog beetje leek heb me al vaak afgevraagd wat "beta" wil zeggen? Bij deze: kan je dat in lekentaal uitleggen aub?
Thx voor de reactie btw!
  #4  
Oud 12-10-11, 14:53
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bewakug Bekijk bericht
Euh, ik ben vrees ik nog beetje leek heb me al vaak afgevraagd wat "beta" wil zeggen? Bij deze: kan je dat in lekentaal uitleggen aub?
Thx voor de reactie btw!

Software release life cycle - Wikipedia, the free encyclopedia
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 12-10-11, 17:15
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Siri is gewoon voor iedere Iphone 4S bezitter te gebruiken, alleen voorlopig enkel in het engels, frans en duits. De 'beta' wordt steeds verbeterd en ik verwacht dan ook binnen enkele maanden een NL versie hoor, maar je weet het nooit natuurlijk. Gelukkig kan ik me ook goed redden in het Engels...
  #6  
Oud 25-11-11, 23:45
Cozinheiro Cozinheiro is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard siri

Ik heb net sinds vorige week een iphone 4 na 2,5 jaar met de 3gs te doen. De 3gs gebruikt mijn vrouw nu, maar ik heb mijn 4 fout besteld en een witte gekregen wat ik wat vrouwelijk vind. Nu geen probleem, want mijn vrouw vind die super mooi. Nu wil ik voor mij een 4s kopen en dan deze 4 aan mijn vrouw geven. Heb juist 2 vraagjes over die siri. Kan ik als ik mijn iphone in nederlands gebruik in combinatie met portugees en nederlands toetsenbord de siri gewoon in het engels bedienen?
2de vraag : Ik heb gezien dat siri eigenlijk gewoon bestaat uit een server. Verbruikt dit veel van je datavolume. Want siri lijkt me vooral handig in de wagen of voor mij op het werk (buschauffeur), maar niet als je downloadvolume van 500MB dan al na enkele dagen opgebruikt is natuurlijk.
  #7  
Oud 26-11-11, 14:16
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Vraag 1: Je kan Siri gewoon in Engels, Duits of Frans gebruiken, ongeacht in welke taal je iPhone of toetsenbord verder is ingesteld. Je stelt Siri apart in, in de gewenste taal. Let wel op: als je Siri in het Engels insteld kun je geen Nederlandse smsjes laten schrijven of voorlezen. Of beter gezegd: dit kan wel, maar alles is dus alsof een Engelsman/vrouw met Engelse gedachten het Nederlands leest. Dat is niet te verstaan! Maar je kunt Siri in principe dus gewoon gebruiken, zo lang je maar de ingestelde taal praat.

Vraag 2: dit heb wet ik niet.
  #8  
Oud 26-11-11, 14:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Vraag 2: Siri verbruikt gemiddeld 63 KB per bericht - iPhone - iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vergelijkbare Siri app voor in nederland? flashingst iPhone Apps 0 08-03-11 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.