//

in geen manier up of downgraden of jailbreaken

in geen manier up of downgraden of jailbreaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben al een paar jaar bezig met jailbreaken en ken alle trucjes en toepassingen onderhand, ik heb alleen een probleem. Ik kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-11, 17:40
verdoux verdoux is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard in geen manier up of downgraden of jailbreaken

Beste mensen,

Ik ben al een paar jaar bezig met jailbreaken en ken alle trucjes en toepassingen onderhand, ik heb alleen een probleem.
Ik kan niet ''herstellen'' of downgraden op welke manier dan ook.
Compitabel maken heb ik gedaan, via de tts server draaien heb ik gedaan, gs apple verwijderen werkt niet, clean restore via tiny umbrella werkt niet, downgraden met welke shsh dan ook werkt niet, ben ten einde raad, vandaar dat ik voor het eerst jullie hulp nodig heb.
Ik heb nu de GM van ios5 op mijn iphone 4 gezet, werkt prima maar ook bij deze versie kan ik niet jailbreaken, het is de klassieke fout dat de telefoon opstart terwijl het een thetered jailbreak is waardoor de jailbreak niet goed is gegaan, cydia blijft wit als icoon en safari opent niet meer, ik heb dit vanaf 3.4.3 gehad en ben er nachten mee bezig geweest, maar ik kon niet restoren dus alles tevergeefs.
Nu met ios 5 weer terwijl ik hoopte dat het niet meer van toepassing was.
Wie kan mij helpen.

groeten,

kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-11, 17:41
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Boot je dan wel tethered via redsn0w?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 12-10-11, 17:49
verdoux verdoux is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Boot je dan wel tethered via redsn0w?
Dat is juist het probleem, ik krijg de jailbreak er niet goed doorheen, ik zou een gat in de lucht springen als me apple logo vastloopt en ik mag booten met redsn0w

Zou het te maken hebben met het feit dan m`n iphone 2 maanden oud is, soort nieuwe update in mijn breedband
  #4  
Oud 12-10-11, 17:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je breedbandverbinding heeft er niets mee te maken; je baseband ook niet... (autocomplete?)

Wat gaat er dan mis bij "niet goed doorheen"?
  #5  
Oud 13-10-11, 12:33
verdoux verdoux is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Je breedbandverbinding heeft er niets mee te maken; je baseband ook niet... (autocomplete?)

Wat gaat er dan mis bij "niet goed doorheen"?
Ik heb al vanaf 4.3.4 dat als ik mijn jailbreak wil uitvoeren alles werkt, ook wordt de jailbreak via redsn0w gepakt en op m`n tel geladen, alleen nadat de jailbreak klaar is start mijn tel opnieuw op en zou deze door de thetered jailbreak vast moeten lopen, dat gebeurd dus sinds 4.3.4 niet meer...
Ik kan dan niet meer downgraden (met shsh) of mijn software herstellen, ik heb denk ik alles heb geprobeerd (gs apple verwijderen,via tts server draaien, zonder tts server draaien, herstellen, clean restore maken) maar tevergeefs.
Nu heb ik dus het witte cydia logo die niet cydia laadt, en mijn safari werkt ook niet meer. ik ken deze fout en normaal ga ik even een paar uur pielen, dan herstel ik mijn telefoon 6x totdat de jailbreak er wel goed op geladen wordt en cydia niet meer wit is en alles gewoon kan instaleren via cydia.
Nu is dat sinds 4.3.4 onmogelijk geworden voor mij. Zou je een idee hebben wat het kan zijn?

thanks
  #6  
Oud 13-10-11, 13:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik heb nog steeds de indruk dat je niet (goed?) tethered boot...
  #7  
Oud 13-10-11, 14:44
verdoux verdoux is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Ik heb nog steeds de indruk dat je niet (goed?) tethered boot...

Oke dat is een logische verklaring, zou je mij misschien willen vertellen wat de stappen zijn die jullie zouden volgen om wel goed cydia te instaleren, ik draai de GM 5.0 en kon deze dus niet jailbreaken op de juiste manier. ik hoefde ook niet te booten omdat de jailbreak mijn telefoon wel gewoon opstart... terwijl dat niet hoort te zijn bij een thetered jailbreak.
Julliekennen het probleem toch dat als je een wit cydia icoontje krijgt dat dan je jailbreak op de één of andere manier niet goed is gegaan, moet ik het via de tts server proberen anders?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ? Tijsss Jailbreak 10 29-01-11 23:54
iPhone: 4.2 jailbreaken? of downgraden naar 4.1 Metternich Jailbreak 1 17-12-10 20:20
De Meest Epische Manier om een iPad te Jailbreaken[FW 3.2] MrGumshot Chat en geruchten 9 17-08-10 01:55
Downgraden en vervolgens jailbreaken Schepe Archief 6 04-02-10 14:25
Welke manier van jailbreaken francois.janssen Archief 1 19-10-09 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.