//

Zoek mijn Iphone Geen apparaten

Zoek mijn Iphone Geen apparaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het testen van de Zoek mijn Iphone app heb ik (denk ik) mijn eigen Iphone verwijderd uit deze app. Wanneer ik nu opnieuw inlog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-11, 18:33
Maurice00 Maurice00 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Zoek mijn Iphone Geen apparaten

Tijdens het testen van de Zoek mijn Iphone app heb ik (denk ik) mijn eigen Iphone verwijderd uit deze app. Wanneer ik nu opnieuw inlog bij Zoek mijn Iphone krijg ik de melding dat er geen apparaten zijn geconfigureerd en dat ik de configuratie-instructies moet volgen.

Uiteraard heb ik dit een aantal keer opnieuw geprobeerd, Mobileme account verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar de app blijft dezelfde melding geven.

Iemand tips? Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek mijn IPhone vindt mijn IPhone niet Hommeles iPhone algemeen 3 11-07-12 17:02
zoek mijn iphone CBMN iPhone Apps 4 19-08-11 16:46
Zoek mijn iPhone 'vergeet' ID/wachtwoord RunningArchie iPhone algemeen 3 18-05-11 09:33
iPhone: zoek mijn iphone applicatie pompino Jailbreak 2 08-03-11 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.