//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Esteban78 Ik heb, na 10x proberen gisteren en foutmeldingen 3004 en 3014, deze morgen nog eens geprobeerd up te daten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1021  
Oud 13-10-11, 08:11
Orze Orze is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esteban78 Bekijk bericht
Ik heb, na 10x proberen gisteren en foutmeldingen 3004 en 3014, deze morgen nog eens geprobeerd up te daten naar die ***** iOs5.

Resultaat: iPhone is KAPOT. Het scherm blijft zwart, met opstartringetje, Appeltje, en daarna weer opstartringetje. De hele telefoon blijft hangen in een opstartcyclus.

Wat te doen? Ik kan dus niet werken vandaag.

Apple = the new Windows
Restoren? Home button inhouden, en dan usb aansluiten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1022  
Oud 13-10-11, 08:16
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apple740 Bekijk bericht
De weather widget is veel te beperkt. Wat voor weer het nu is zie ik ook als ik naar buiten kijk. Ik wil de temperaturen en weersymbooltjes van de aankomende dagen ook zien (net als de HTC weather widget uit Cydia dus). En eenvoudige zaken als een foto uploaden bij je marktplaats advertentie kan ook alleen nog maar met een jailbreak. Al met al, Apple zou het bij mij nooit redden met het standaard iOS.
In berichtencentrum de weerwidget swipen van links naar rechts of andersom, dan zie je een weekoverzicht
  #1023  
Oud 13-10-11, 08:16
onzenalfons onzenalfons is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Waalwijk
Berichten: 1
Standaard "Internal Error Occured" opgelost op mijn Mac

Voor de mensen die nog worstelen met het "internal error occured" probleem, deel ik mijn ervaringen.

Ik had het gisteren wel 20x geprobeerd, maar zonder succes. Nadat de download initieel wel leek te lukken, bleef het maar mis gaan bij de installatie en kreeg ik telkens de melding; herstel niet mogelijk, "internal error occured".

- Ga naar Finder en klik op <gebruikersnaam>
- Vervolgens moet je <bibliotheek> openen, maar deze is waarschijnlijk verborgen in Lion.
- Houdt daarom option ingedrukt (Alt) en klik op menu-optie "Ga". Daar staat je folder Bibliotheek.
- Binnen bibliotheek zoek je de folder iTunes\Phone Software Update en vervolgens vind je daar het .ipsw bestand dat je eerder hebt gedownload.
- Verwijder dit bestand, of hernoem het naar een ander bestand.

Nu kun je de installatie opnieuw proberen, want hij gaat een verse download van de upgrade uitvoeren.
  #1024  
Oud 13-10-11, 08:17
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Zojuist kreeg ik de melding: "kan iPod niet synchroniseren met iTunes wilt u de iPod herstellen en updaten naar iOS 5 (alle gegevens op de iPod gaan verloren)".
Dus ik heb op Nee geklikt en iTunes een nieuwe reservekopie laten maken

Nu krijg ik de melding: "De iPod kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194)".
Wat te doen?
  #1025  
Oud 13-10-11, 08:24
SilSchaap SilSchaap is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

WOUW! ik krijg een nieuwe error! 3002.... eerst 3194 beetje afwisseling kan geen kwaad.
  #1026  
Oud 13-10-11, 08:29
haico678 haico678 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Hallo mensen ik heb een iPod touch en hij blijft maar op versie 4.2.1 staan en als ik op Update zoeken druk staat er dat dat de nieuwste versie is ik heb een iPod Touch 3rd 8GB weet iemand wat ik moet doen???


Mvg Haico
  #1027  
Oud 13-10-11, 08:34
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haico678 Bekijk bericht
Hallo mensen ik heb een iPod touch en hij blijft maar op versie 4.2.1 staan en als ik op Update zoeken druk staat er dat dat de nieuwste versie is ik heb een iPod Touch 3rd 8GB weet iemand wat ik moet doen???


Mvg Haico
Misschien even updaten naar nieuwste versie van Itunes ??
  #1028  
Oud 13-10-11, 08:36
quest1 quest1 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Gent(B)
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3GS16GB Bekijk bericht
Berichtencentrum in lockscreen werkt volgens mij enkel vanaf iPhone 4 denk ik.
Heb een 3GS en bij mij werkt het ook niet.
Bij mij werkt het wel. Heb ook een 3GS.
  #1029  
Oud 13-10-11, 08:37
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Het probleem van mijn 3194 fout heb ik in een ander topic al gelezen
Eens kijken of ie nu wel werkt
  #1030  
Oud 13-10-11, 08:41
Renne Renne is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Iemand opgevallen dat je geen nieuwe afspraken kan maken in de officiële Agenda app? Het '+' teken zie ik niet staan en het reageert ook niet als ik mijn vinger een paar tellen op een datum plaats. Misschien ligt het alleen aan die van mij?
  #1031  
Oud 13-10-11, 08:45
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Lukt het ook IOS 5 te updaten en je oude Baseband te behouden ??? Ik heb er me redenen voor
  #1032  
Oud 13-10-11, 08:47
quest1 quest1 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Gent(B)
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renne Bekijk bericht
Iemand opgevallen dat je geen nieuwe afspraken kan maken in de officiële Agenda app? Het '+' teken zie ik niet staan en het reageert ook niet als ik mijn vinger een paar tellen op een datum plaats. Misschien ligt het alleen aan die van mij?

Bij mij werkt het wel.
  #1033  
Oud 13-10-11, 08:47
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renne Bekijk bericht
Iemand opgevallen dat je geen nieuwe afspraken kan maken in de officiële Agenda app? Het '+' teken zie ik niet staan en het reageert ook niet als ik mijn vinger een paar tellen op een datum plaats. Misschien ligt het alleen aan die van mij?
Ik heb 'm gewoon, het plusje om een nieuwe afspraak te maken.
Heb je wel een "Standaardagenda" ingesteld staan? Misschien dat daar wat mis is. (Instellingen-> E-Mail, cont.... etc. - helemaal onderin)
  #1034  
Oud 13-10-11, 08:48
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Nou,dat loopt mooi in 't honderd allemaal
iphone heeft plots 7,7Gb capaciteit moeten afgeven aan "overige".
Muziek speelt niet meer correct en sommige titels spelen gewoon NIET..
Maakt om de haverklap een screenshot wanneer ik 'm uit stand-by haal... .
Wat is dat allemaal,zeg...
Ipad mist plots apps,die dan ook zijn verdwenen van m'n Mac...strange!
Kan ze natuurlijk opnieuw en kosteloos downloaden,maar toch is het knap vervelend.
Ook deze moet een hoop geheugen afstaan aan "overige",probleem is nu dat niet alles er nog op geraakt.
Leuk,leuk..die updates.

Steve,als je daar vanuit de hemel alles kan gadeslaan, help 'ns een handje dan want het lukt toch niet helemaal zonder jou ;-)
  #1035  
Oud 13-10-11, 08:48
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Ik heb iOS 5 erop staan, maar twitter werkt niet.. zowel de instellingen van twitter krijg ik niet geopend als de applicatie zelf.. Bij de applicatie zie ik even een wit scherm, maar dan gaat het gewoon weg alsof de app beïndigd word.. Weet iemand hier een oplossing voor?
  #1036  
Oud 13-10-11, 08:51
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard

weet iemand misschien hoe ik widgets in me notificatie center kan zetten? en hoe die twitter intergratie werkt?
  #1037  
Oud 13-10-11, 08:54
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
Ik heb iOS 5 erop staan, maar twitter werkt niet.. zowel de instellingen van twitter krijg ik niet geopend als de applicatie zelf.. Bij de applicatie zie ik even een wit scherm, maar dan gaat het gewoon weg alsof de app beïndigd word.. Weet iemand hier een oplossing voor?
Had ik ook toen ik net ge-upgraded had. De apps moeten eerst nog teruggezet worden na de upgrade vanuit je iTunes backup.

Je kunt nu wel door blijven werken als je sync'ed via iTunes. Vandaar jouw verwarring misschien. Zorg ervoor dat je iPhone aangesloten blijft aan iTunes tot alles klaar is. Dan werken de apps allemaal weer..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 08:56 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollywoodthehell Bekijk bericht
weet iemand misschien hoe ik widgets in me notificatie center kan zetten? en hoe die twitter intergratie werkt?
1. Instellingen -> Berichtgeving
2. Vanuit apps -> "break-out pijltje" (weet ff de naam niet) en dan "Tweet"; Instellen bij.... instellingen
  #1038  
Oud 13-10-11, 08:59
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jigsjdg Bekijk bericht
Had ik ook toen ik net ge-upgraded had. De apps moeten eerst nog teruggezet worden na de upgrade vanuit je iTunes backup.

Je kunt nu wel door blijven werken als je sync'ed via iTunes. Vandaar jouw verwarring misschien. Zorg ervoor dat je iPhone aangesloten blijft aan iTunes tot alles klaar is. Dan werken de apps allemaal weer..
Ook dit werkt niet, ik heb twitter ook al helemala verwijdert ook uit iTunes en er opnieuw opgezet, dit had ook geen effect. Ook als ik de App Store open op mijn iPhone, en klik op updates crashed de App Store..

Iemand een oplossing?
  #1039  
Oud 13-10-11, 09:00
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Vraagje,

Als ik een container met apps open doe dan vouwt hij mooi uit, als ik deze weer wil dichtschuiven lukt het niet (vorige firmware wellen) wil ik hem laten dichtgaan moet ik op het scherm tikken ipv schuiven.

Is dit normaal?
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #1040  
Oud 13-10-11, 09:03
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard

Thanks voor het antwoorden alleen kom ik er nog niet uit... bij die eerste welke weer app moet ik dan instellen? want op de iPad heb ik geen standard weer app.

En bij die 2de welke break out pijl bedoel je? bij twitter instellingen vond ik niets van tweet ofzo.
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 09:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 15-08-08 23:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.