//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Esteban78 Ik heb, na 10x proberen gisteren en foutmeldingen 3004 en 3014, deze morgen nog eens geprobeerd up te daten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1061  
Oud 13-10-11, 09:50
japserr japserr is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard IOS5 Installeren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esteban78 Bekijk bericht
Ik heb, na 10x proberen gisteren en foutmeldingen 3004 en 3014, deze morgen nog eens geprobeerd up te daten naar die ***** iOs5.

Resultaat: iPhone is KAPOT. Het scherm blijft zwart, met opstartringetje, Appeltje, en daarna weer opstartringetje. De hele telefoon blijft hangen in een opstartcyclus.

Wat te doen? Ik kan dus niet werken vandaag.

Apple = the new Windows
Iphone's gaan niet kapot!

Gewoon de homeknop + Powerknop tegelijk indrukken tot hij automatisch herstart. dan hou je de home knop gewoon tot het logo van Itunes verschijnt.

Je plugt je iphone in op je pc/mac en je krijgt de mogelijkheid je iphone te herstellen.

de fouten 3004 krijg je gewoon omdat er té veel mensen "goedkeuring" voor updates vragen..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #1062  
Oud 13-10-11, 09:52
birgit9 birgit9 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 Bekijk bericht
Dat klopt helemaal
Als je je iPhone aansluit aan iTunes, dan zie je in het linker kolommetje je iPhone verschijnen.

Klik er 1 keer op

Je ziet dan in het hoofdscherm meerdere tabbladen verschijnen. Loop deze allemaal na en vink aan wat je graag wilt hebben

Suces!
Bedankt voor je geduld haha. Je bedoelt de tabbladen Apps, Muziek, Films, Tvprogramma's en Foto's? Want als ik dan op het tabblad Apps klik staan er alleen de standaard Apps, maar al mijn eigen Apps staan er gewoon niet bij. Dus dan kan ik ze wel synchroniseren, maar dan komen mijn Apps niet terug..?
  #1063  
Oud 13-10-11, 09:52
doug32 doug32 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

hallo,
ik heb net de update gedaan met mijn 4g.
voor dat ik dit heb gedaan heb ik een backup gemaakt via itunes. maar nu heeft hij ene oude backup geïnstalleerd en ben ik oa de laatst geherinstalleerde apps kwijt en al mijn whatsapp berichten...
kan iemand mij op weg helpen hoe ik dit weer terug kan zetten?

alvast bedankt!
  #1064  
Oud 13-10-11, 09:58
BartB BartB is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pvanvugt Bekijk bericht
Pffff... wat een gedoe zeg. Ff een update installeren. Volgens mij begint Apple in d'r eigen succes te verzuipen.
Dat is natuurlijk een beetje onzin. Als op één moment ineens héél veel mensen tegelijk de Apple servers bestoken met update-aanvragen, is het niet gek dat daar problemen van komen. Ik vond het al opmerkelijk dat de boel ueberhaupt bleef draaien daar.

Onder normale, rustige omstandigheden ( ) verloopt zo'n update gewoon probleemloos. Ook zou het al heel wat schelen als de gebruikers de moeite zouden nemen eens goed te kijken wat er op hun scherm gemeld wordt, en niet meteen zouden gillen dat er iets niet goed werkt. Ik weet bijvoorbeeld zeker dat heel wat gebruikers die klagen over verdwenen apps gewoon te vroeg de iPhone hebben losgekoppeld. Kwestie van lezen wat iTunes meldt, en eens een beetje geduld hebben.
  #1065  
Oud 13-10-11, 09:59
high roller high roller is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door birgit9 Bekijk bericht
Bedankt voor je geduld haha. Je bedoelt de tabbladen Apps, Muziek, Films, Tvprogramma's en Foto's? Want als ik dan op het tabblad Apps klik staan er alleen de standaard Apps, maar al mijn eigen Apps staan er gewoon niet bij. Dus dan kan ik ze wel synchroniseren, maar dan komen mijn Apps niet terug..?

heb je niet een reserve kopie gemaakt voor je begon, maar nogmaals, als ze er niet bij staan bij apps moet je ze opnieuw uit de store halen
  #1066  
Oud 13-10-11, 09:59
birgit9 birgit9 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartB Bekijk bericht
Dat is natuurlijk een beetje onzin. Als op één moment ineens héél veel mensen tegelijk de Apple servers bestoken met update-aanvragen, is het niet gek dat daar problemen van komen. Ik vond het al opmerkelijk dat de boel ueberhaupt bleef draaien daar.

Onder normale, rustige omstandigheden ( ) verloopt zo'n update gewoon probleemloos. Ook zou het al heel wat schelen als de gebruikers de moeite zouden nemen eens goed te kijken wat er op hun scherm gemeld wordt, en niet meteen zouden gillen dat er iets niet goed werkt. Ik weet bijvoorbeeld zeker dat heel wat gebruikers die klagen over verdwenen apps gewoon te vroeg de iPhone hebben losgekoppeld. Kwestie van lezen wat iTunes meldt, en eens een beetje geduld hebben.
Hoe krijg je deze Apps terug dan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 09:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door high roller Bekijk bericht
heb je niet een reserve kopie gemaakt voor je begon, maar nogmaals, als ze er niet bij staan bij apps moet je ze opnieuw uit de store halen
Shit, hier was ik al bang voor. Ik heb wel 2 maanden geleden een reserve kopie gemaakt op de computer. Hier staan de meeste Apps wel bij. Kan ik deze terughalen?
  #1067  
Oud 13-10-11, 10:01
royvierwind royvierwind is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 25
Standaard



Gisteravond gestopt.. nu vanochtend blijf ik de melding krijgen zie link! "deze iphone kan niet worden hersteld"
  #1068  
Oud 13-10-11, 10:02
japserr japserr is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door birgit9 Bekijk bericht
Hoe krijg je deze Apps terug dan?
Heb je een backup gemaakt hiervan? Ofwel kan je ze vinden onder de itunes bibliotheek en manueel restoren. (beste manier)

ofwel kan je via de -app store onder -updates gaan kijken. (maar daar zie je alles wat je ooit gedownload hebt)
  #1069  
Oud 13-10-11, 10:02
BartB BartB is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doug32 Bekijk bericht
hallo,
ik heb net de update gedaan met mijn 4g.
voor dat ik dit heb gedaan heb ik een backup gemaakt via itunes. maar nu heeft hij ene oude backup geïnstalleerd en ben ik oa de laatst geherinstalleerde apps kwijt en al mijn whatsapp berichten...
kan iemand mij op weg helpen hoe ik dit weer terug kan zetten?

alvast bedankt!
iTunes vroeg je bij de update welke backup je wilde terugzetten. In principe staat daarbij de laatst gemaakte backup al aangevinkt. Als die er niet bij stond, is er mogelijk iets niet goed gegaan met het 'backuppen'...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 10:03 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door royvierwind Bekijk bericht


Gisteravond gestopt.. nu vanochtend blijf ik de melding krijgen zie link! "deze iphone kan niet worden hersteld"
Deze kwam gisteravond ook al heel wat keren voorbij. Ga er vooralsnog maar vanuit dat dat nog steeds te maken heeft met overbelasting. Niet gaan knoeien met je iPhone, daar hebben heel wat forumgebruikers gisteravond ook al stevig spijt van gekregen...
  #1070  
Oud 13-10-11, 10:04
edtowapi edtowapi is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Na heel lang proberen, met de nodige foutmeldingen dan toch gelukt na een paar uur...

Nu vraag ivm 'herinneringen' : in demo zag ik dat je je herinneringen kan laten verschijnen als je bv op een welbepaalde locatie bent bv. in de winkel om iets mee te brengen. Weet iemand van jullie hoe dit werkt ?

Graag steun,

Dank
  #1071  
Oud 13-10-11, 10:05
GV4U GV4U is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard IPhone overige data opruimen en laten verdwijnen

[FONT=Calibri][SIZE=3]Even een tip omdat ik daarnet tegen een huge probleem aanlipe na installeren van IOS 5. Ik had teveel overige data.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]IPhone overige data opruimen en laten verdwijnen [/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Eerst bij de Iphone, als die is aangesloten, alle synchronisaties afvinken! Dus geen synchronisaties meer met muziek, foto, film etc. Daarna je Iphone laten synchroniseren. [/SIZE][/FONT][FONT=Calibri][SIZE=3]Iphone loskoppelen en nog enkele malen bovenstaande herhalen en loskopelen totdat je ziet dat alle overige data veel minder en minder is geworden. Bij mij scheelde het daarnet 10 GB aan overige data waardoor niet meer kon synchroniseren. Daarna kun je alles weer aanvinken bij muziek, foto, film etc. en nogmaals je Iphone laten synchroniseren. Werkt prima deze oplossing en dan hoef je niet alles te herstellen naar fabrieksinstellingen! Dus...[/SIZE][/FONT]
  #1072  
Oud 13-10-11, 10:06
japserr japserr is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartB Bekijk bericht
iTunes vroeg je bij de update welke backup je wilde terugzetten. In principe staat daarbij de laatst gemaakte backup al aangevinkt. Als die er niet bij stond, is er mogelijk iets niet goed gegaan met het 'backuppen'...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 10:03 ----------



Deze kwam gisteravond ook al heel wat keren voorbij. Ga er vooralsnog maar vanuit dat dat nog steeds te maken heeft met overbelasting. Niet gaan knoeien met je iPhone, daar hebben heel wat forumgebruikers gisteravond ook al stevig spijt van gekregen...
same problem, gewoon iphone in recovery mode zetten.. dan klaagt hij veel minder ..
  #1073  
Oud 13-10-11, 10:06
royvierwind royvierwind is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartB Bekijk bericht
iTunes vroeg je bij de update welke backup je wilde terugzetten. In principe staat daarbij de laatst gemaakte backup al aangevinkt. Als die er niet bij stond, is er mogelijk iets niet goed gegaan met het 'backuppen'...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 10:03 ----------



Deze kwam gisteravond ook al heel wat keren voorbij. Ga er vooralsnog maar vanuit dat dat nog steeds te maken heeft met overbelasting. Niet gaan knoeien met je iPhone, daar hebben heel wat forumgebruikers gisteravond ook al stevig spijt van gekregen...
Ja klopt heb het gisteravond inderdaad meegekregen. Echter verbaasd het me dat ik al ongeveer 100x deze melding heb gekregen! zowel iPhone als iPad.
Gisteravond lukte het via mijn windows laptop met de iPad direct..!
  #1074  
Oud 13-10-11, 10:10
ChantallicA ChantallicA is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Castricumcity
Berichten: 31
Standaard

Bij mij werkt ios5 als een trein! Lekker snel reageerd goed en loopt niet vast! Hoop dat het de meeste als nog gelukt is gisteravond het zij vannacht het zij vanmorgen!
  #1075  
Oud 13-10-11, 10:15
birgit9 birgit9 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japserr Bekijk bericht
Heb je een backup gemaakt hiervan? Ofwel kan je ze vinden onder de itunes bibliotheek en manueel restoren. (beste manier)

ofwel kan je via de -app store onder -updates gaan kijken. (maar daar zie je alles wat je ooit gedownload hebt)
Hoe doe ik dat, bij de iTunes bibliotheek manueel restoren?
En ik kan bij de App store ook niks over updates vinden?
  #1076  
Oud 13-10-11, 10:18
royvierwind royvierwind is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ChantallicA Bekijk bericht
Bij mij werkt ios5 als een trein! Lekker snel reageerd goed en loopt niet vast! Hoop dat het de meeste als nog gelukt is gisteravond het zij vannacht het zij vanmorgen!
Gelukkig.. bij mij vooralsnog niet! iPad gelukt maar iPhone weigerd.
  #1077  
Oud 13-10-11, 10:19
edtowapi edtowapi is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Mss domme vraag maar toch...
Kunnen zowel de Iphone van mijn vrouw als die van mij gesync worden vanaf dezelfde mac zodanig dat iedere Iphone zijn eigen contacten en instellingen blijft behouden ?

Graag steun en info
  #1078  
Oud 13-10-11, 10:20
JamieWestland JamieWestland is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Kan iemand me vertellen of ik op "werk bij" of "herstel" moet klikken eenmaal aangesloten in itunes?
  #1079  
Oud 13-10-11, 10:20
royvierwind royvierwind is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edtowapi Bekijk bericht
Mss domme vraag maar toch...
Kunnen zowel de Iphone van mijn vrouw als die van mij gesync worden vanaf dezelfde mac zodanig dat iedere Iphone zijn eigen contacten en instellingen blijft behouden ?

Graag steun en info
Ja kan.. Ik doe via mijn mac mijn iPhone die van mijn vriendin en de iPad.
  #1080  
Oud 13-10-11, 10:21
ZwDrms ZwDrms is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard error -48 bij reservekopie

Bij Apple support gevonden dat je bij error -48 ITunes .ipsw bestand moet verwijderen of hernoemen. Dat gedaan maar werkte niet. Vanmorgen gewoon op 'doorgaan' gedrukt en reservekopie maken en bijwerken ging door totdat ik bij allerlaatste opstart een melding kreeg dat er een fout was in de ITunes store.

Nu heb ik een maagdelijke IPhone die niet herkent wordt in ITunes en weer helemaal opnieuw aangemeld moet worden. Kan ik dit gewoon doen en dan mijn backup herstellen?

*ok, tis gelukt om oude backup te herstellen nu dat error probleem nog teckelen*
vond het antwoord op het forum van iPhone NewZealand:

Naar instellingen/algemeen/beperkingen:
Accounts op 'sta wijzigingen toe' zetten'

Laatst gewijzigd door ZwDrms; 15-10-11 om 09:59. Reden: Opgelost
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 09:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 15-08-08 23:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.