//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met een jailbreak wel....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1101  
Oud 13-10-11, 11:22
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Met een jailbreak wel.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1102  
Oud 13-10-11, 11:23
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Met een jailbreak wel.
Zucht.. ik heb net van een jailbreak geupdate naar iOS 5
  #1103  
Oud 13-10-11, 11:25
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Geduld hebben op de untethered jailbreak of als je ongeduldig bent tethered jailbreaken (tenzij je oude bootrom hebt) en dan een tweak installeren hiervoor. Heb ik ook gedaan werkt perfect!
  #1104  
Oud 13-10-11, 11:29
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Zoals jullie kunnen lezen in mijn onderschrift heb ik een iPad 1 en een 3GS. Ik ben al vanaf gisterenavond bezig om beide devices op iOS5 te krijgen. Ik heb al van alles geprobeert, maar niets lukt. Ik krijg de software niet gedownload. Telkend bij ongeveer 320-330mb stopt hij met downloaden en geeft een foutmelding -3259. Ik heb ook al geprobeert zonder firewall, maar hetzelfde resultaat. Ook in de restore mode gebeurt hetzelfde.

Via de directe download van de software, deze krijg ik binnen als een zip, heb ik een ander probleem. Ik krijg hem niet uitgepakt zonder allerlei foutmeldingen. Via shift+herstellen ziet hij de pakketjes niet als ze niet uitgepakt zijn.

Jullie begrijpen het al, ik begin desperaat te worden.

Kan het zijn dat mijn computer de boosdoener is, bijvoorbeeld doordat ik te weinig ruimte op de c-schijf heb? (7,5GB) ik weet het niet meer! wie heeft een oplossing?

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
  #1105  
Oud 13-10-11, 11:31
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Hier je FW downloaden: iPod, iPhone and iPad Firmware Download
Vervolgens 're-name' je het bestand van .zip naar .ipsw en vervolgens shift + herstellen en dan de goede versie pakken en dan is het geregeld!
  #1106  
Oud 13-10-11, 11:33
joldemans joldemans is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 36
Standaard

Geen idee of iemand dit al heeft gepost. (heb geen zin om 56 pagina's door te lezen ) Maar kwam er net achter dat wanneer je gebruik maakt van de GM versie van ios5 dat je dan niet de mensen ziet die sinds gisteren met de reguliere update iMessage hebben verkregen.
  #1107  
Oud 13-10-11, 11:34
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard

wat een vage update dit, de verwachtingen komen weer niet uit bij mij althans..... hoe kan ik nu de twitter intergratie gebruiken op me ipad????? en hoe kan ik nou widgets in dat notificatiecenter zetten????? en hoe kan ik nou in godsnaam iets in dat notificatiecenter zien, volgens mij doet die het gewoon niet... krijg heel de tijd dingen binnen maar er staat niks in dat notificatiecentrum....
  #1108  
Oud 13-10-11, 11:35
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Dank voor je snelle antwoord, ga het nu proberen.

Bassmanjunior
  #1109  
Oud 13-10-11, 11:35
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Ik krijg het niet voor elkaar om twitter/ Facebook / whatsapp te laten verschijnen in het notificatie centrum. Heb alle meldingen juist ingesteld , maar ze verschijnen niet , iemand een idee ?
  #1110  
Oud 13-10-11, 11:35
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N33D Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik dacht dat het ook mogelijk zou zijn om het berichtencentrum te tonen op de lockscreen? Ik zie wel als er een nieuw bericht is en je direct kunt swipen om naar het bericht te gaan. Maar ik zou ook mijn agendapunten op mijn lockscreen willen zien. Eigenlijk het hele berichtencentrum, is dat niet mogelijk?
Zo te zien is dit niet mogelijk. Ik begrijp wat je graag wil. Dit komt overeen met LockInfo wat men kon installeren als je je toestel gejailbreaked had.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 11:39 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassmanjunior Bekijk bericht
Zoals jullie kunnen lezen in mijn onderschrift heb ik een iPad 1 en een 3GS. Ik ben al vanaf gisterenavond bezig om beide devices op iOS5 te krijgen. Ik heb al van alles geprobeert, maar niets lukt. Ik krijg de software niet gedownload. Telkend bij ongeveer 320-330mb stopt hij met downloaden en geeft een foutmelding -3259. Ik heb ook al geprobeert zonder firewall, maar hetzelfde resultaat. Ook in de restore mode gebeurt hetzelfde.

Via de directe download van de software, deze krijg ik binnen als een zip, heb ik een ander probleem. Ik krijg hem niet uitgepakt zonder allerlei foutmeldingen. Via shift+herstellen ziet hij de pakketjes niet als ze niet uitgepakt zijn.

Jullie begrijpen het al, ik begin desperaat te worden.

Kan het zijn dat mijn computer de boosdoener is, bijvoorbeeld doordat ik te weinig ruimte op de c-schijf heb? (7,5GB) ik weet het niet meer! wie heeft een oplossing?

Bassmanjunior
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post714396

Succes !
  #1111  
Oud 13-10-11, 11:39
kaalhaantje kaalhaantje is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

nou alles goed en soepel verlopen en werkt super
ik ben er blij mee
  #1112  
Oud 13-10-11, 11:41
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emirsaric Bekijk bericht
Graag gedaan !!
  #1113  
Oud 13-10-11, 11:42
japserr japserr is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door birgit9 Bekijk bericht
Hoe doe ik dat, bij de iTunes bibliotheek manueel restoren?
En ik kan bij de App store ook niks over updates vinden?
gewoon via je Iphone naar App Store -> Updates ->aankopen. (daar zie je alles ooit aangekocht)

let wel op dat je je oude apple account gebruikt hiervoor.
  #1114  
Oud 13-10-11, 11:47
januitbeijerse januitbeijerse is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

een goedemorgen bij mij is update van ipad en iphone goed verlopen. Alleen snap ik iets niet.... bij iphone kan ik in instellingen zowel icloud als twitter niet aanklikken deze zijn lichtgrijs.... ik kan wel inloggen bij icloud op internet en daar ook iphone zoeken. Weet iemand raad?
  #1115  
Oud 13-10-11, 11:48
JamieWestland JamieWestland is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 Bekijk bericht
Graag gedaan !!
He Insanity,

Als ik de 4e stap "herstellen" doe, dan installeert hij iOS5, oke cool. Maar als dat eenmaal achter de rug is kan ik gewoon synchroniseren en al mijn apps en contacten weer importeren, toch?
  #1116  
Oud 13-10-11, 11:55
Sheva7 Sheva7 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

3 korte vraagjes.
- Hoe sync ik een iPad en een iPhone nu met elkaar? Is daar een speciale button voor of..?
- Mensen die gebruik maken van iMessage met mij geven aan dat ze zien dat ze met mn mailadres in gesprek gaan en denken dat de berichtennaar mn mailbox gaan terwijl ik ze gewoon op mijn iPhone binnenkrijg. Andersom zie ik dit niet bij hun. Wat is dit?
- Hoe kan ik op m'n iPad verdergaan met een gesprek in iMessage dat ik op de iPhone voer?
  #1117  
Oud 13-10-11, 11:56
npolm npolm is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Na mijn update heb ik toch enkele vragen en hoop dat iemand mij kan helpen.

- Mijn muziek van het iTunes account thuis staat niet op mijn iphone, alleen de apps die ik via werk heb gedownload. Is dit te herstellen?

- Al mijn apps zijn NIET te openen vanwege 'geen verbinding' Hoe kan dit? 3G is gewoon operationeel!

- Krijg sowieso steeds melding dat ik geen verbinding heb! Ook als ik iMessage wil aanzetten

Iemand?
  #1118  
Oud 13-10-11, 12:00
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard

Hoe kan ik notificaties ontvangen??? alles aangevinkt maar ik ontvang niks???
  #1119  
Oud 13-10-11, 12:01
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JamieWestland Bekijk bericht
He Insanity,

Als ik de 4e stap "herstellen" doe, dan installeert hij iOS5, oke cool. Maar als dat eenmaal achter de rug is kan ik gewoon synchroniseren en al mijn apps en contacten weer importeren, toch?
He Jaime,

dat kan inderdaad. In eerste instantie komen je Apps en contacten niet op je iPhone terrecht.

Dus zorg wel dat als je je iPhone hebt aangesloten aan je pc of laptop, dat je eerst op de naam van je iPhone klinkt in het linker kolommetje in iTunes.

Je krijgt dan in het hoofd venster verschillende tabbladen te zien.

Ga deze allemaal na en vink aan wat je wilt hebben Als je alles hebt aangevinkt klik je op toepassen

Succes !
  #1120  
Oud 13-10-11, 12:04
royvierwind royvierwind is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 25
Standaard



Ik blijf deze foutcode krijgen..! Ik weet dat er problemen zijn wegens de drukte echter heb ik niet te maken met een foutcode '3200' of internal errror oid. maar deze melding!
Met mijn iPad het zelfde probleem, Daar heb ik inmiddels wel iOS5 opstaan maar via de windows laptop gedaan! (geen backup dus lege iPad)
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 09:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 15-08-08 23:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.