//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELLUUUPP?! Mijn probleem, ik had mijn iPhone 4 gejailbreakt met firmware 4.3.3. en deze wilde ik gister upgraden naar 5.0 Laat ik hier vast vertellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1201  
Oud 13-10-11, 18:07
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

HELLUUUPP?! Mijn probleem, ik had mijn iPhone 4 gejailbreakt met firmware 4.3.3. en deze wilde ik gister upgraden naar 5.0 Laat ik hier vast vertellen dat ik niet zo'n techneut ben en ik dus dacht dat ik vanaf een gejailbreakte versie gewoon naar een legale versie kon upgraden. Ik wil de hele jailbreak ook eigenlijk niet meer hebben en ik dacht dat het enige wat ik zou verliezen tijdens de upgrade, dat dat de jailbreak zou zijn.

Nu zit ik dus met een probleem.. iTunes herkend mijn iPhone niet meer en
het enige wat ik de hele tijd zie is het ronddraaiend laadcirkeltje, de appel en heel kort af en toe de laadbalk die dan meteen weer overgaat in het laadcirkeltje..

:-(
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1202  
Oud 13-10-11, 18:07
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacqueshe Bekijk bericht
Ik heb het zelfde... alleen dan op mijn Ipad...
Op mijn Iphone staan de foto's en muziek er wel gewoon op..

Synchroniseren (met mijn mac) helpt niet
Start je pc opnieuw op en haal je iPhone kabel uit je pc...?
  #1203  
Oud 13-10-11, 18:07
irene10973 irene10973 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Wamel
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar irene10973
Standaard is het al gelukt

Hoi is het al gelukt bij jou bij mij namelijk nog niet?
tnx

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacqueshe Bekijk bericht
Na de instalatie van iOS5 op mijn Ipad zijn de foto's en is alle muziek weg.. Synchroniseren (met snoertje) via Itunes rechtstreeks op mijn Mac helpt niet. In Itunes (mijn Ipad) staan de foto's en muziek wel aangevinkt om te synchroniseren.

het gekke is dat alles wel op mijn Iphone staat na installatie van iOS5

Iemand een idee wat dit kan zijn?

alvast dank!
  #1204  
Oud 13-10-11, 18:08
Liesje87 Liesje87 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Je kan onder het info scherm van je iPhone (in iTunes) indd een wachtwoord op je reservekopie zetten.
De enige oplossing is goed nadenken of geen wachtwoord invoeren en op enter drukken of een spatie en dan op enter rammen ^^
Ja ik zie het staan ja, maar het staat niet aangevinkt dat het gecodeerd moet... Dus ik vraag me sterk af waar ze dat vandaan halen nu ben ik dus de sjaak en ben ik alles kwijt... FIIJJNN... Zouden ze dit bij de apple store kunnen fixen?
  #1205  
Oud 13-10-11, 18:09
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Door waarschijnlijk de jailbreak van mij op iOS 4.3.3 kreeg ik na de download van iOS 5 steeds de foutmelding 3194.
Na de fix uit een ander topic op het forum te hebben uitgevoerd werkt alles soepel zonder problemen maar wel zonder jailbreak
  #1206  
Oud 13-10-11, 18:09
jacqueshe jacqueshe is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door irene10973 Bekijk bericht
Hoi is het al gelukt bij jou bij mij namelijk nog niet?
tnx
Nee..... heel vaag......
Vind het ook zo vreemd dat hij het bij mijn iphone wel (goed) heeft gedaan...
Heb verder nog niemand met dit zelfde probleem gezien hier.

De aps heeft hij wel goed overgezet maar de rest dus niet....
  #1207  
Oud 13-10-11, 18:10
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

Is er al iemand die notificaties ziet op zijn lockscreen? Ik kan me herinneren dat je alle gemiste oproepen, agendaherinneringen twitterberichten etc op je lockscreen kon zien, of via het notificatiesysteem. Wat ik in Ios4 enorm vervelend vond was dat als je meerdere herinenringen, oproepen etc gemist had, de notificaties hiervan verdwenen om het moment dat je de telefoon uit slaapstand haalt.

Ik heb begrepen dat het nieuwe systeem juist alle gemiste herinneringen etc zou blijven laten zien via een app, of op de verschillende screens totdat je ze zelf weghaalt. Tot op heden werkt het nog steeds als in ios4, behalve dat berichten etc nu bovenin binnen komen. Alleen in slaapstand komt alles nog steeds als volle popup in beeld....iemand enig idee hoe dit in te stellen?

zie hier hoe mooi het zou moeten werken... http://www.apple.com/ios/features.html
  #1208  
Oud 13-10-11, 18:11
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liesje87 Bekijk bericht
Zouden ze dit bij de apple store kunnen fixen?
Wie niet waagt wie niet wint, je kan het altijd proberen hea
  #1209  
Oud 13-10-11, 18:12
sjors199 sjors199 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Hallo, ik heb sinds woensdag (12-10-11) die nieuwe IOS 5 op mijn Iphone 4 staan. Het werk perfect op een ding na! Als ik iMessage aan zet bij instellingen, zet ie zich zelf weer terug in enkele seconden, terwijl die het wel al heeft gedaan. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Groetjes Sjors
  #1210  
Oud 13-10-11, 18:14
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjors199 Bekijk bericht
Hallo, ik heb sinds woensdag (12-10-11) die nieuwe IOS 5 op mijn Iphone 4 staan. Het werk perfect op een ding na! Als ik iMessage aan zet bij instellingen, zet ie zich zelf weer terug in enkele seconden, terwijl die het wel al heeft gedaan. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Groetjes Sjors
Ik heb dan wel geen iPhone maar ik geloof dat iMessage in Berichten zit ingebouwd.
Stel je stuurt een berichtje naar mij toe zou dat normaal als SMS gaan, nu ziet je iPhone vanzelf dat je een bericht probeert te sturen naar een iDevice. Dus wordt je SMS'je vanzelf een iMessage bericht.
  #1211  
Oud 13-10-11, 18:17
Dennis75 Dennis75 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

Zojuist de update gedaan. Echter nu kan ik bepaalde apps niet meer openen. Ik kan wel de apps die in het eerste scherm staan, zoals berichten, agenda, foto's, aandelen, notities, gamecenter, appstore, itunes openen. Maar dan de apps die op de volgende "bladzijde" staan zoals whatsapp, dumpert, veronica, twitter, facebook, dropbox en flashlight kan ik niet openen.
Iemand enig idee hoe dat komt?
  #1212  
Oud 13-10-11, 18:18
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis75 Bekijk bericht
Zojuist de update gedaan. Echter nu kan ik bepaalde apps niet meer openen. Ik kan wel de apps die in het eerste scherm staan, zoals berichten, agenda, foto's, aandelen, notities, gamecenter, appstore, itunes openen. Maar dan de apps die op de volgende "bladzijde" staan zoals whatsapp, dumpert, veronica, twitter, facebook, dropbox en flashlight kan ik niet openen.
Iemand enig idee hoe dat komt?
Als je deze apps gewoon netjes hebt gekocht via de App Store kan je deze verwijderen en dan gewoon weer downloaden.
Google maar even, over het verwijderen en daarna kosteloos terug zetten van eerder gekocht apps is genoeg te vinden.
  #1213  
Oud 13-10-11, 18:19
irene10973 irene10973 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Wamel
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar irene10973
Standaard

Je moet een reboot doen en ff uit de pc halen. Had ik ook last van en nu doet alles het behalven de foto's en de muziek zijn weg
  #1214  
Oud 13-10-11, 18:20
jacqueshe jacqueshe is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door irene10973 Bekijk bericht
Hoi is het al gelukt bij jou bij mij namelijk nog niet?
tnx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Start je pc opnieuw op en haal je iPhone kabel uit je pc...?
Al een paar keer gedaan.... helpt niet.
Wat ik zo vreemd vind is dat Itunes, bij mijn Ipad, zegt dat alles er op moet staan. In het gekleurde balkje onderin staat "nog 3 gb over" , maar als ik op mijn Ipad kijk (bij instellingen) staat nog 12 gb over....

Zeg het maar............?
  #1215  
Oud 13-10-11, 18:22
vmaxbeast's schermafbeelding
vmaxbeast vmaxbeast is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Moordrecht
Berichten: 14
Exclamation IOS 5.0

IOS 5.0

Ik krijg deze medeling:

"De iPhone 'iPhone' kan niet worden gesynchroniseerd, omdat de synchronisatiesessie kan worden beëindigd."

Iemand een idee?
  #1216  
Oud 13-10-11, 18:24
sjors199 sjors199 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Ik heb dan wel geen iPhone maar ik geloof dat iMessage in Berichten zit ingebouwd.
Stel je stuurt een berichtje naar mij toe zou dat normaal als SMS gaan, nu ziet je iPhone vanzelf dat je een bericht probeert te sturen naar een iDevice. Dus wordt je SMS'je vanzelf een iMessage bericht.
jaa dat klopt helemaal wat je zegt ! , maar als je een normaal bericht stuurt naar een persoon, die geen iMessage heeft is het tekst balkje groen. Stuur je een bericht (iMessage bericht) dan is het balkje blauw. Hij heeft het gedaan toen straks, en nu niet meer. Ohja, ik ben toen straks naar de winkel geweest om dezelfde vraag te stellen over 'iMessage' toen werd mij verteld dat het kwam omdat er fouten in de IOS 5 zaten, en dat ik de illegale versie op mijn telefoon had staan, terwijl ik die gister avond net als iedereen via Itunes op mijn Iphone heb gezet. Deze beste man zei ook, dat die orginele IOS 5 morgen (14-10-11) pas uit zou komen... Heb deze man even raar aangekeken en verder een fijne dag gewenst, ik weet niet van welke planeet deze persoon kwam, maar niet van de aarde in ieder geval !!! :S :S :S
  #1217  
Oud 13-10-11, 18:28
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Hallo heb de indruk dat mijn batterij wat beter standhoud in ios 5
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #1218  
Oud 13-10-11, 18:30
sjors199 sjors199 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Hallo heb de indruk dat mijn batterij wat beter standhoud in ios 5
Ja dat is inderdaad, ik merk ook dat ie langer mee gaat ! Super fijn hoor !
  #1219  
Oud 13-10-11, 18:30
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Heb mijn telefoon net naar iOS 5 bijgewerkt. Wat een verschil tov 4.3.5! Veel sneller en stabieler. Ik heb alleen een vraagje, ik kan de app Kiosk niet in mapjes plaatsen. Dat stoort mij het enige.
Niemand die het antwoord hierop weet? Is het misschien mogelijk om standaard iOS apps achterwegen te laten? Dat je ze in-en uit kunt schakelen zeg maar.
  #1220  
Oud 13-10-11, 18:33
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Even een paar vraagjes over iOS 5:
Valt het andere mensen ook op dat ze de ''Kiosk'' niet in een map krijgen gezet?
Iemand meer duidelijkheid wanneer de meeste jailbreak applicaties (denk aan winterboard) geoptimaliseerd zullen zijn voor iOS 5?
iMessage is geïntegreerd in de berichten dienst, hoe herken ik of iemand uit mijn contacten lijst het ook heeft?

Alvast bedankt!
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 10:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 16-08-08 00:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.