//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Nieuws sinds vandaag dus hallo. Heb even een vraag, kan het nou wel of niet om draadloos te synchroniseren voor muziek. Gehele installatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1241  
Oud 13-10-11, 20:24
markiphone4 markiphone4 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Hallo allen,

Nieuws sinds vandaag dus hallo.

Heb even een vraag, kan het nou wel of niet om draadloos te synchroniseren voor muziek.

Gehele installatie is bij mij gister vlekkeloos verlopen, dwz alle muziek, apps, foto's enz is overgezet.

Dus eigenlijk is mijn vraag al deels beantwoord, maar als ik nu nieuwe muziek verwijder of erbij opzet. Zie ik geen verandering.


Wat doe ik fout?

Mvg,

Mark

(dit is wat ik gevonden heb op andere website's maar ook als ik (zie vetgedrukte gedeelte) toepas dan gebeurt er niets.


Wi-Fi-synchronisatie
Zo is het bijvoorbeeld niet meer nodig om je iPhone aan te sluiten aan je PC om te kunnen synchroniseren met iTunes en eventuele andere programma's. iTunes biedt vanaf versie 10.5 de optie om via een draadloos netwerk te synchroniseren wanneer beide apparaten op hetzelfde netwerk zijn aangesloten.

Dit proces wordt echter alleen in werking gesteld wanneer de iPhone voorzien wordt van stroom. Dit gegeven zorgde in het begin wel even voor een paar opgetrokken wenkbrauwen, want in dat geval zit de iPhone toch nog steeds aangesloten op de computer? Het betekent echter ook dat de iPhone automatisch draadloos zal synchroniseren wanneer deze in een dock staat, of aangesloten is aan een stopcontact.

Daarbovenop is het tevens mogelijk om handmatig een synchronisatie te initiëren. Daarvoor gaat men naar Instellingen, vervolgens naar Algemeen en dan Wi-Fi iTunes-synchronisatie. Hier kan voor 'Synchroniseer nu' gekozen worden wanneer de iPhone en PC op hetzelfde netwerk zijn aangesloten, ook wanneer de iPhone niet van nieuwe prik wordt voorzien.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1242  
Oud 13-10-11, 20:26
chayimb chayimb is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 15
Standaard

Ik heb het zelfde probleem... iemand die ons kan helpen?
  #1243  
Oud 13-10-11, 20:35
LucasT LucasT is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Delft
Berichten: 11
Standaard Berichtencentrum

Hallo,

Vandaag heb ik op mijn oude iPhone 3GS toch maar iOS 5 geïnstalleerd. En ik ben er over het algemeen heel tevreden over, loopt soepel en de batterij is er niet op achteruit gegaan.
Toch liep ik vandaag tegen een probleem aan. Via instellingen -> Berichtgeving kan je instellen welke apps je wel in het berichtencentrum wil en welke niet. Nu heb ik twitter en facebook op m'n iPhone gezet, maar die verschijnen egter niet in de lijst met apps onder 'instellingen -> berichtgeving.
Mijn broertje heeft een iTouch 4G, bij hem verschijnen ze er wel in. Ik heb al is geprobeerd de firmware opnieuw te installeren maar dat had geen effect.

Iemand een idee?

Met vriendelijk groet,
Lucas
  #1244  
Oud 13-10-11, 20:36
Kingofthemall Kingofthemall is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vmaxbeast Bekijk bericht
IOS 5.0

Ik krijg deze medeling:

"De iPhone 'iPhone' kan niet worden gesynchroniseerd, omdat de synchronisatiesessie kan worden beëindigd."

Iemand een idee?
Dit probleem heb ik ook. En alle niet Apple apps crashen als ik ze aan wil zetten
  #1245  
Oud 13-10-11, 20:41
glenz glenz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

hallo ik heb ook eve twee vraagjes ivm ios5:

kan ik ook muziek afspelen vanaf icloud dat niet aangekocht is geweest via itunes, en indien ja hoe dan ??

en hoe kan ik de camera in mn ontgrendelscherm zetten? ik dacht dat dit namelijk automatisch ging zijn en ik vind het niet via instellingen...

alvast bedankt
  #1246  
Oud 13-10-11, 20:43
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zijn er mensen bij die vinden dat hij door deze update trager wordt??
  #1247  
Oud 13-10-11, 20:46
pvanvugt pvanvugt is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NICK666 Bekijk bericht
Zijn er mensen bij die vinden dat hij door deze update trager wordt??
Integendeel zelfs, heb het idee dat ie sneller is. Maar misschien is dat maar tijdelijk... totdat dadelijk veel meer apps gestart zijn in de achtergrond.
  #1248  
Oud 13-10-11, 20:46
robinmasselink robinmasselink is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GV4U Bekijk bericht
[FONT=Calibri][SIZE=3]Even een tip omdat ik daarnet tegen een huge probleem aanlipe na installeren van IOS 5. Ik had teveel overige data.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]IPhone overige data opruimen en laten verdwijnen [/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Eerst bij de Iphone, als die is aangesloten, alle synchronisaties afvinken! Dus geen synchronisaties meer met muziek, foto, film etc. Daarna je Iphone laten synchroniseren. [/SIZE][/FONT][FONT=Calibri][SIZE=3]Iphone loskoppelen en nog enkele malen bovenstaande herhalen en loskopelen totdat je ziet dat alle overige data veel minder en minder is geworden. Bij mij scheelde het daarnet 10 GB aan overige data waardoor niet meer kon synchroniseren. Daarna kun je alles weer aanvinken bij muziek, foto, film etc. en nogmaals je Iphone laten synchroniseren. Werkt prima deze oplossing en dan hoef je niet alles te herstellen naar fabrieksinstellingen! Dus...[/SIZE][/FONT]
Je hoeft de iphone niet elke keer eraf te halen, gewoon na elke synchronisatie gelijk weer opnieuw synchroniseren ! !
  #1249  
Oud 13-10-11, 21:03
Stevo's schermafbeelding
Stevo Stevo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevo Bekijk bericht
Vriendin haar 3GS ging oke met een aantal keer te herstellen.
Mijn 4G en ipad2 krijgen bovenstaande foutmelding. Ik ga BartB dus op zijn woord geloven en het binnen 24u nog eens proberen.

Genieten jullie maar van de iOS5
Ondertussen iPhone 4 en iPad2 rustig kunnen overzetten.
Geen problemen gehad en zal hier in de toekomst rekening mee houden. Vanaf nu slaap ik er een nachtje over ...
  #1250  
Oud 13-10-11, 21:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glenz Bekijk bericht
hallo ik heb ook eve twee vraagjes ivm ios5:

kan ik ook muziek afspelen vanaf icloud dat niet aangekocht is geweest via itunes, en indien ja hoe dan ??
Dat heet iTunes Match, maar is volgens mij nog niet beschikbaar in Europa.
Citaat:
en hoe kan ik de camera in mn ontgrendelscherm zetten? ik dacht dat dit namelijk automatisch ging zijn en ik vind het niet via instellingen...

alvast bedankt
Twee maal drukken op de homeknop
  #1251  
Oud 13-10-11, 21:15
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Wil nu ook gaan updaten..Wat is nu de volgorde? Wil graag wel dat al mijn apps aangekocht via appstore en ook de gratis er weer opkomen? Of moet ik deze onthouden en allemaal weer apart installeren? thans...
  #1252  
Oud 13-10-11, 21:18
sousji sousji is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glenz Bekijk bericht
hallo ik heb ook eve twee vraagjes ivm ios5:

kan ik ook muziek afspelen vanaf icloud dat niet aangekocht is geweest via itunes, en indien ja hoe dan ??

en hoe kan ik de camera in mn ontgrendelscherm zetten? ik dacht dat dit namelijk automatisch ging zijn en ik vind het niet via instellingen...

alvast bedankt
Is al een paar keer voorbij gekomen: de camera activeer je door twee (2) keer op de home knop te drukken (op het ontgrendelscherm).
  #1253  
Oud 13-10-11, 21:26
Schil Schil is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

ik geloof dat ik maar even wacht met die update , ik zie mij te veel problemen en teleurstellingen ... of valt dat wel mee en zie ik dat verkeerd ?
  #1254  
Oud 13-10-11, 21:29
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk bericht
ik geloof dat ik maar even wacht met die update , ik zie mij te veel problemen en teleurstellingen ... of valt dat wel mee en zie ik dat verkeerd ?
Valt reuze mee, de drukte is inmiddels wel verdwenen. Ik heb binnen een half uur de iPhone van mijn moeder geupdate net, met die van mij was ik wel 4 uur bezig gisteren.
__________________
  #1255  
Oud 13-10-11, 21:32
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Wil nu ook gaan updaten..Wat is nu de volgorde? Wil graag wel dat al mijn apps aangekocht via appstore en ook de gratis er weer opkomen? Of moet ik deze onthouden en allemaal weer apart installeren? thans...
Het is niet moeilijk, er zijn maar 10 stappen:

1. Computer opstarten
2. iTunes opstarten
3. USB kabeltje zoeken
4. iPhone aansluiten
5. Wachten
6. Reservekopie maken
7. iPhone updaten
8. Wachten
9. Reservekopie terugplaatsen
10. Wachten
11. De iPhone is klaar! iOS5 staat er op en je bent geen enkele instelling verloren.

Maar eigenlijk kan ik het je ook in 3 stappen uitleggen, want het is echt niet moeilijk. Gewoon proberen zou ik zeggen!

1. Reservekopie maken
2. Updaten
3. Reservekopie terugzetten
  #1256  
Oud 13-10-11, 21:36
big_eyed big_eyed is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Hier bijna hetzelfde probleem.`Synchronisatiesessie kan niet worden gestart.´
  #1257  
Oud 13-10-11, 21:36
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Okee dan maar voor de 3e keer omdat m'n post de hele tijd overspoelt wordt

Mijn vraag is: hoe kan ik meer informatie toevoegen aan het notificatie centrum?
Nu staat er bijvoorbeeld de actuele beurskoersen, persoonlijk heb ik deze nooit nodig. Hoe kan je dit wijzigen/toevoegen??
  #1258  
Oud 13-10-11, 21:39
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Okee dan maar voor de 3e keer omdat m'n post de hele tijd overspoelt wordt

Mijn vraag is: hoe kan ik meer informatie toevoegen aan het notificatie centrum?
Nu staat er bijvoorbeeld de actuele beurskoersen, persoonlijk heb ik deze nooit nodig. Hoe kan je dit wijzigen/toevoegen??
Instellingen -> Berichtgeving
  #1259  
Oud 13-10-11, 21:42
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Instellingen -> Berichtgeving
Aha, daar had ik nog niet gekeken
  #1260  
Oud 13-10-11, 21:43
Maxogs Maxogs is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Heb mijn Ipad 2 overgezet naar IOS5 zonder probleem. Alleen vraagt hij nu een toegangscode (alfabet) terwijl dit vroeger een numerieke code was. Heb alles geprobeerd, zonder nut. Naar welke toegangscode refereert hij ?
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 10:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 16-08-08 00:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.