//

iPhone werkt niet na installeren iOS5

iPhone werkt niet na installeren iOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een uur geleden iOS 5 geinstallereerd op mijn iPhone. Althans, een poging tot. Ik startte iTunes, die vervolgens een reservekopie van mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 14:59
clairecynthia clairecynthia is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 18
Thumbs down iPhone werkt niet na installeren iOS5

Ik heb een uur geleden iOS 5 geinstallereerd op mijn iPhone. Althans, een poging tot. Ik startte iTunes, die vervolgens een reservekopie van mijn iPhone maakte en aangaf dat er een nieuwe update was (iOS5). Deze heb ik gedownload waarna mijn iPhone aangaf dat hij verbonden moest worden met iTunes (dit was hij al, maar heb de USB er kort uitgehaald en daarna weer er in gedaan). Hierna kreeg ik een foutmelding dat de iPhone niet kon worden hersteld.

Toen heb ik m'n iPhone helemaal hersteld naar de fabrieksinstellingen, waarna hij weer aangaf dat hij met iTunes verbonden moest worden. Weer gaf iTunes aan dat hij geen verbinding kon maken met mijn iPhone. Toen heb ik iTunes opnieuw geinstalleerd en aangegeven dat hij gesynchroniseerd moest worden met de reservekopie. Weer kreeg ik de foutmelding en heb ik reservekopie gewijzigt in synchroniseren als nieuwe iPhone. Nog werkt het niet.

Wat moet ik doen? iPhone geeft nog steeds beeldje dat hij verbonden moet worden met iTunes en iTunes is inmiddels al 3 kwartier bezig met synchroniseren. En dan zegt hij dat hij niet kan herstellen vanaf de reservekopie omdat het maken van een reservekopie is mislukt.

Laatst gewijzigd door clairecynthia; 13-10-11 om 15:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 20:27
Timbalabimba Timbalabimba is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Mijn iPhone 4 doet het ook niet meer. Heb geprobeerd iOS 5 te installeren maar nu krijg ik foutmelding 42032 van iTunes en op mijn Iphone krijg ik het logo te zien en dat ronddraaiende lopertje. iTunes is ook niet meer verbonden met mijn iPhone.
Wie weet er raad?
  #3  
Oud 14-10-11, 00:02
clairecynthia clairecynthia is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 18
Standaard

ik had ongeveer hetzelfde. heb dus itunes opnieuw geinstalleerd. omdat ik even weg moest heb ik toen de laptop op slaapstand gezet. toen ik terug kwam deed 'ie het ineens weer..echt super vaag. heb je itunes al opnieuw geinstalleerd?
  #4  
Oud 14-10-11, 13:14
Timbalabimba Timbalabimba is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard iOS 5

Ja, heb de nieuwste versie 10.5 maar mijn iphone is nu helemaal leeg en maakt geen verbinding met itunes. Als ik hem via usb met laptop verbind zie je bij itunes ook geen tab met apparaten .....?
  #5  
Oud 14-10-11, 13:23
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Ik raad iedereen aan om met een MAC de update te doen. Met windoos alleen maar stresss...
Heb je zelf geen mac, steel er één als het moet
  #6  
Oud 14-10-11, 13:24
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icepod Bekijk bericht
Ik raad iedereen aan om met een MAC de update te doen. Met windoos alleen maar stresss...
Heb je zelf geen mac, steel er één als het moet
wat een onzin ...
  #7  
Oud 04-01-12, 00:57
vasse017 vasse017 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar vasse017 Stuur een bericht via MSN naar vasse017
Standaard Itunes update lukt niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icepod Bekijk bericht
Ik raad iedereen aan om met een MAC de update te doen. Met windoos alleen maar stresss...
Heb je zelf geen mac, steel er één als het moet
Ik heb een Mac en ik heb hetzelfde probleem als die andere. Na de update naar 5.0.1 heb ik weer mer Redsn0w gejailbreakd maar ik blijf op 4.3.3 staan. Ik vraag me af wat ik fout doe? Ik heb Itunes 5.0.2 en de laatste Redsn0w
Groetjes Ann
Reageren

Labels
help iphone itunes ios5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS5 GM Seed: Cellular Data werkt niet (icm Vodafone) Ruud_ Vodafone 10 26-10-11 19:34
iOS5 probleem Camera app werkt niet goed, alles op de kop firestarter iPhone Apps 1 13-10-11 09:28
iPod Restore naar iOS5 werkt niet andrewoons iPhone algemeen 0 12-10-11 22:16
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? benna Jailbreak 3 12-10-11 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.