//

setup

setup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net de iphone's nieuwe OS geinstalleerd en bij het opstarten kan ik gelijk weer de setup doornemen. Ben nu bij het vakje Configuratie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 15:47
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard setup

Ik heb net de iphone's nieuwe OS geinstalleerd en bij het opstarten kan ik gelijk weer de setup doornemen.

Ben nu bij het vakje Configuratie en hij zegt 'Configureer als een nieuwe iphone of zet een reservekopie terug.

Kan dan kiezen voor:
Configureer als nieuwe ihpone
Zet iCloud reservekopie terug
Zet iTunes reservekopie terug

Waar moet ik dan voor kiezen? Heb de iphone al een tijdje als iphone4. Moet ik dan alsnog voor 'nieuwe iphone' kiezen omdat nieuw dan slaat op versie 5?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 15:52
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Nieuw betekend opnieuw beginnen met je toestel, dit houd in dat je toestel dan leeg is.
Ik neem aan dat je een reservekopie in Itunes heb gemaakt dus in dat geval kies je voor de laatste optie, dit houd in dat je niets kwijt bent.

Succes!
  #3  
Oud 13-10-11, 16:01
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard

ja, had het inmiddels al door. Probleem was dat na de update hij klaagde dat mijn sim geblokkeerd was met een pincode en o.a. een nieuwe itunes moest downloaden om toegang te krijgen. Dus haalde ik hem even met de kabel los van itunes. Toen kreeg ik inderdaad een complete setup om door te lopen waaronder dit venster. Toen verbond ik hem weer met kabel aan itunes en werd gelijk de reserve apps e.d. terug gezet en kreeg ik geen setup meer. Althans, niet alsof het een nieuwe iphone was, maar werd alles netjes terug gezet en kreeg ik de normale setup procedure van een eerdere gebruiker. Dus opgelost.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 15:20 ----------

Ik ben nu zover dat ik bij reservekopie zit. Maar dan krijg ik de popup

iCloud-reservekopie mislukt
Er is een probleem met het inschakelen van de iCloud reservekopie

Met de optie Later/Opnieuw. Bij Later kan ik dan niet voor Volgende kiezen want dan krijg ik de popup opnieuw. Of ik zou dan denk ik moeten kiezen voor 'Reservekopie op computer' maar neem aan dat ik dat niet wil als ik van iCloud gebruik wil maken?

Wie weet wat er aan de hand is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MyNZB: Setup regenboog iPhone Apps 17 21-08-11 19:17
hoe werkt de Setup XBMC met w7 rjmeijer1973 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 15 20-07-11 10:07
Muziek: Advies voor audio setup hardsniffer Muziek, foto & video 2 21-02-11 18:41
Windows: Hoe kom ik in CMOS setup? Melle123 Desktop-applicaties 1 04-11-10 18:32
Mac OS X: MAC OS X itunes 9.2 nieuwe setup anoe iTunes 0 15-10-10 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.