iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Contacten verdwenen na update 5.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100847-contacten-verdwenen-na-update-5-0-a.html)

Martinous 13-10-11 18:17

Contacten verdwenen na update 5.0
 
Zojuist een update gedaan naar ios 5.0,

Alle contacten zijn verdwenen uit mijn lijst
Favorieten zijn wel zichtbaar, net als de gemiste oproepen.

Ook via whatsapp nog steeds een contactenlijst en kan via daar iedereen bellen..

Heeft iemand een oplossing of zelfde ervaring?

HenkvanderTillaard 13-10-11 18:23

Ik heb precies hetzelfde..
Kan je helaas niet helpen. Geen idee wat je eraan kan doen. Heb wel een backup gemaakt voor de overgang naar IOS5, maar hoe je die terughaalt.. En dan ben je wss IOS5 ook weer kwijt.

Martinous 13-10-11 18:27

Bij is het al opgelost,

Heb mijn simcontacten weer terug gezet, dit waren ook al mijn contacten.!

HenkvanderTillaard 13-10-11 18:29

Thanks! Dit werkt inderdaad.

Poupoulossos 13-10-11 19:24

Help wanted
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martinous (Bericht 715505)
Bij is het al opgelost,

Heb mijn simcontacten weer terug gezet, dit waren ook al mijn contacten.!

Hallo mede-iFreaks :)

Ik ben sinds net lid van deze site en heb vandaag mijn Ipad 2 en mijn iPhone 4 geuodate naar iOS 5, helaas heb ik bij de iPhone (zelf) verkeerd gekozen en heb ik geen reservekopie gemaakt van mijn iPhone op iCloud of iTunes :mad:.

Nu lees ik dat je je contacten nog terug kan halen via sim (zal niet gelden voor de sms en Whats'App conversaties maar goed) maar hoe doe je dat in godsnaam kom er via contacten of instellingen niet uit....

Alle hulp is welkom en bij voorbaat dank voor het delen van jullie kennis!

Drumcode 13-10-11 19:44

Zelfde probleem! Wie o Wie kan ons uit de brand helpen?

Vtje 13-10-11 20:14

Refresh
 
Bij mij hielp het om op het refresh pijltje te drukken, linksboven in het contactenscherm. Ik zag direct al mijn contacten weer staan! :)

WDS001 13-10-11 21:21

Je contacten zijn normaal gezien gesynchroniseerd met Outlook. Je kan dus, door te synchroniseren met iTunes je contacten terughalen.

Als ze op je simkaart staan heb je dubbel geluk, want dan kan je ze gewoon importeren via Instellingen -> Mail, contacten, agenda.

blackfocus 13-10-11 21:40

Je kan ook eerst een back up maken met idrive mocht er wat mis gaan kan je zo weer je contacten terug zetten
wat overigs een gratis app is

rololifant 14-10-11 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vtje (Bericht 715635)
Bij mij hielp het om op het refresh pijltje te drukken, linksboven in het contactenscherm. Ik zag direct al mijn contacten weer staan! :)

Haha dit werkte inderdaad :)

remcop 14-10-11 07:49

Funambol!!

Hiermee kun je vanaf je iPhone je contacten syncen.

Het zou een #fail zijn als contacten en agenda items niet naar de cloud geupload kunnen worden??

Poupoulossos 14-10-11 09:42

Bij mij ook opgelost, ik had een kopie van alle contactpersonen op de iPad staan en dus met synchroniseren het vonkje bij contacten kopiëren met Windows aan gezet! Gesynchroniseerd met de iPhone erna en hopla alles terug!

Enige wat ik kwijt ben zijn de smsjes en what'sApp conversaties, maar liever dat als mijn contacten!

Nu wel meteen ook backup gemaakt (automatisch) via/op iCloud!

Peepz thanks fors tour reply's

:cool:

donneke 14-10-11 12:37

Bij mij staan bij contacten veel oude emailadressen zonder telefoonnummer...
Enkele contacten (met nummer) zijn behouden, ongeveer een derde van alle contacten maar. Alle andere contactpersonen zijn weg!
Reserverkopie nog niet gedaan, want dan zit ik terug bij IOS 4.

Heb importeer simcontacten gedaan, geen verschil

Op het vernieuwingspijltje gedrukt linksboven bij contacten, geen verschil

Iemand een idee?

catootje23 15-10-11 03:17

Ik had hetzelfde probleem. Wel gewoon mijn hele contactlijst in WhatsApp en in favorieten/recent, maar leeg in algemene contactlijst.

Ik heb via "instellingen" bij iCloud het schuifje "contacten" een keer uitgezet en toen weer aan. En... alles weer keurig terug op z'n plek.

donneke 15-10-11 17:57

Ge zijt nen held! Tis opgelost met deze tip,

merci!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.