Scherm kapot, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Een maandje geleden is het scherm van mijn iPod Touch 4g. kapot gegaan. Na een maand met een scherm vol krasssen te werken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm kapot, wat nu?
Beste allen,
Een maandje geleden is het scherm van mijn iPod Touch 4g. kapot gegaan. Na een maand met een scherm vol krasssen te werken wil ik toch wat anders, want dit is niet ideaal. Mijn vraag aan jullie is, wat is er handiger, een nieuw scherm kopen, wat mij €100,- kost of voor €80,- meer een gloednieuwe kopen? Alvast bedankt, Jelle. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, en weet echt niet wat ik moet doen.
Het zelf doen heb ik het geduld niet voor, en het laten doen kost ook aardig veel. En dan ook nog, welke websites kan ik vertrouwen? |
|
|||
|
|||
Of je over moet gaan tot reparatie kan ik niet voor je beoordelen, maar mocht je op zoek zijn naar een betrouwbaar adres:www.iphone-defect.nl
Ik heb meerdere keren door hen een reparatie laten uitvoeren en zij werken prima en betrouwbaar. |
|
|||
|
|||
ik heb ook een adresje voor je laatste info die ik heb van die persoon heb is dat er voor 90 euro een nieuw touchscreen in je ipod 4 wordt gezet
mail maar als je dat adresje wilt hebben |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kapot scherm iPhone 4 | iPhone4Robin | iPhone algemeen | 2 | 06-06-11 21:52 |
Scherm kapot | Mutske | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 16:50 |
Scherm kapot! | MarcNL | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 19:23 |
Wat is er kapot? | stephenvis | iPhone algemeen | 3 | 15-03-09 14:38 |
|
|