Kiosk funtie HELP! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Vraagje: Ik heb op mijn iPhone 4 gisteren IOS 5 gezet. Dit werkt perfect. Nu zit hier een kiosk-funcite op. Ik heb daarop gekeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kiosk funtie HELP!
Hoi!
Vraagje: Ik heb op mijn iPhone 4 gisteren IOS 5 gezet. Dit werkt perfect. Nu zit hier een kiosk-funcite op. Ik heb daarop gekeken en klonk wel leuk. Dus ik GRATIS een aantal tijdschriften downloaden. Nu lees ik verder (natuurlijk stom dat ik dit niet eerder goed deed) en ik zie dat het hier echt om abonnementen gaat... Dus: ik heb op "gratis" en "instaleren" geklikt voor een bepaald tijdschrift. Deze wordt in mijn kiosk geladen. Betekent dit nu ook dat ik er echt lid van ben en dat ik nu erg veel geld moet gaan betalen de komende maanden?? Nogmaals erg stom, maar ik voel me wel een beetje radeloos... Iemand die mij meer helderheid kan verschaffen en misschien wel gerust kan stellen. Volgende vraag is namelijk hoe krijg ik dit er zo snel mogelijk af als ik NOG geen lid ben... Help!!! Groetjes Laatst gewijzigd door Klaas Berend; 13-10-11 om 21:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aangezien er "gratis" stond ga je er niet moeten voor betalen. Bij sommige apps staat ook dat je het abonnement in het 'tijdschrift' zelf nog moet activeren.
Je kan de tijdschriften overigens ook verwijderen door ze ingedrukt te blijven houden en daarna op het kruisje te duwen. |
|
|||
|
|||
Thnx!!!! Dus even om mijn eigen onzekerheid te blussen; ik verwijder ze door op de iphone op kruisje te drukken? En wanneer ik ze dan verwijder zijn ze ook echt niet meer mijn "eigendom"? In het proberen te achterhalen heb ik bijv. New York times geopend... dit kan ik nu gewoon wissen? Ik bedoel ik heb NOOIT gezegd dat ik een abbo wil. Daarbij ik heb een itunes kaart met nog 25 euro tegoed en geen creditkaart ingevuld...
Bedankt hoor voor het antwoord zover... ik heb het er echt behoorlijk warm van ... |
|
||||
|
||||
Als je nooit bevestigd hebt dat je een abonnement wil dan heb je ook geen abonnement. Zo simpel is het
|
|
|||
|
|||
Nee, ik heb inderdaad nooit gezegd dat ik een abonnement wil... Wow... dus ik hoef me geen zorgen te maken?! Ik word ineens heel vrolijk! ;-)
Valt dat ook nog ergens te controleren? Dat je kunt zien waar je abo's op hebt ofzo? In ieder geval MEGA dank voor dit snelle antwoord!! |
|
|||
|
|||
Is er überhaupt een gratis abonnement?
|
|
||||
|
||||
Ja, bijvoorbeeld Allerhande van AH (op de iPad):
Allerhande: receptenmagazine van Albert Heijn op de iPad - iPad - iPadclub Handig om eens gratis met abonnementen en de kiosk te experimenteren!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kiosk in iOS 5 | iTompie | iPhone algemeen | 4 | 13-10-11 13:46 |
Koptelefoon funtie niet uit krijgen | Joeri75 | iPhone algemeen | 3 | 05-10-11 16:29 |
dof geluid uit de iphone/ipod funtie | weirdo25 | iPhone algemeen | 3 | 21-05-09 13:09 |
Werkt deze funtie ook in NL? | borgqueenx | Archief | 2 | 20-04-08 00:35 |
|
|