//

helft van de update..

helft van de update.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij heb ik weer iets aparts.. volgens mij heb ik niet de hele update op mijn telefoon.. Gister lukte het niet de update te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-11, 20:56
missrossi46 missrossi46 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard helft van de update..

Volgens mij heb ik weer iets aparts.. volgens mij heb ik niet de hele update op mijn telefoon..

Gister lukte het niet de update te draaien. Ik kreeg steeds de foutmelding 3200..

Vanavond probeerde ik de update weer.. hij was heel lang bezig om de herstel gegevens op de pc te laden oid.. toen hij daar eindelijk mee klaar was gaf hij een melding dat er een simlock actief was (klopt dit heb k niet uitgezet, heb gewoon als ik mijn telefoon aanzet ik een pincode moet invoeren) en dat er een andere versie van itunes geinstalleerd moest worden. Ik heb de iphone ontkoppeld en opnieuw aangesloten.. daarna ging hij alles terugzetten. Ook de apps (dit duurde wel weer erg lang voor alles geladen was, maar het werd keurig in dezelfde volgorde terug gezet).

en volgens mij heb ik nu in iets van een paar minuten een deel van ios 5 op mijn telefoon, want t smsen ziet er wel anders uit, en als ik in een app zit krijg ik boven in beeld een melding dat ik een nieuw (bijv whatsapp) bericht heb. het menu ziet er ook anders uit, en ik heb bijv wel het blokje herinneringenen videos nieuw..

Maar ik heb bijvoorbeeld niet zoals ik heb gelezen de imessenger! Is er een mogelijkheid om deze updat nog een x te draaien dat ik eerst de simlock eraf haal? of moet dit goed komen met een volgende update?

zijn er meerdere die dit hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 20:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

iMessage zit in de Berichten app verwerkt. De instellingen van iMessage vind je onder Instellingen -> Berichten.

Voor verdere zaken in verband met iOS5 kan je in dit topic terecht. Deze gaat dicht.

~Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De helft van vaste apps. weg lucysprenkels iPhone Apps 6 23-02-10 15:02
Safari laadt helft van webpagina niet Iknietsnap iPhone algemeen 0 15-10-09 21:22
Helft van instellingen weg aer0101 Archief 3 28-06-09 21:22
Windows: De helft van mijn muziek sync niet meer??!! tonyyayo iTunes 3 19-01-09 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.