//

Iphone 4 start niet en wordt niet herkend

Iphone 4 start niet en wordt niet herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Gisteravond heb ik iOS 5 gedownload > vervolgens heeft er een Itunes update plaatsgevonden naar de meest recente versie. Hierna vroeg Itunes telkens om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 00:07
torstentorsten torstentorsten is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone 4 start niet en wordt niet herkend

Goedeavond,

Gisteravond heb ik iOS 5 gedownload > vervolgens heeft er een Itunes update plaatsgevonden naar de meest recente versie. Hierna vroeg Itunes telkens om de Iphone te herstellen. Na 3 x herstelpogingen en evenzoveel foutmeldingen. ben ik er mee gekapt. Sindsdien Wil de Iphone niet meer aan. Het enige wat hij aangeeft is om de 20 sec; Het zandlopertje met daarna het apple logo.

Wanneer ik de iphone vandaag via USB (meerdere USB poorten geprobeerd) probeer aan te sluiten, herkend de pc deze niet. Itunes heb ik er al af gegooid en opnieuw geinstalleerd, uiteraard zonder resultaat.

help me!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 05:15
vespresso vespresso is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 47
Standaard

Hier het zelfde probleem !! Hoe kan ik de iphone herstellen ??? Terug naar de vorige software
  #3  
Oud 14-10-11, 10:07
torstentorsten torstentorsten is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Tis me uiteindelijk gelukt. Kheb de stappen van deze link gevolgd:
DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

iets met DFU mode ofzo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone wordt niet herkend en laad niet op larsvg iPhone algemeen 9 10-10-12 08:22
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 11:26
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone wordt niet herkend FudAX iPhone algemeen 1 11-03-10 15:11
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.