iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Toetsen 4, 5 en 6 werken niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10103-toetsen-4-5-6-werken-niet.html)

irow 27-03-08 11:36

Toetsen 4, 5 en 6 werken niet
 
Hallo,

Een gebruiker die de iphone inmiddels al 2 maanden in gebruik heeft, kwam vandaag naar mij toe dat de toetsen 4, 5 en 6 het niet doen.
Dit heeft hij overigens wanneer hij naar 'phone' en vervolgens naar 'keypad' gaat, ook is het opgevallen dat het scrollen niet altijd even soepel gaat (ten hoogte van de 4, 5 en 6-knop).
Hij werkt op 1.1.4, ook al een keer hersteld naar 1.1.3 en 1.1.2, maar dit mocht niet baten.

Heeft iemand suggesties?
Terug sturen naar Apple?

Graag hoor het nog!

Groeten,
irow

sluijzer 27-03-08 15:59

Ik heb dit ook al een hele tijd sinds begin jan 2008 maar ik heb er mee leren leven.....Je kunt het bijna altijd omzeilen om bepaalde functies toch te gebruiken via een omweg. Echter een telefoonnummer intoetsen gaat niet.

dennis9920 27-03-08 16:09

ik heb dit helemaal niet draai 1.1.4 en de toetsen 4 , 5 , 6 werken gwn super.

irow 27-03-08 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sluijzer (Bericht 88249)
Ik heb dit ook al een hele tijd sinds begin jan 2008 maar ik heb er mee leren leven.....Je kunt het bijna altijd omzeilen om bepaalde functies toch te gebruiken via een omweg. Echter een telefoonnummer intoetsen gaat niet.

Hmmm ja dat kan wel, maar dat bedoelen we natuurlijk niet!
Ik denk namelijk dat het misschien wel een hardwarematige fout is :confused:, aangezien die gehele strook het niet doet.

sluijzer 27-03-08 16:17

Bij mij was dit natuurlijk ook niet zo maar opeens deed deze "deadstrip" het niet meer. Maar ja wat wil je doen dan, ik stuur hem niet terug naar de USA

irow 31-03-08 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sluijzer (Bericht 88260)
Bij mij was dit natuurlijk ook niet zo maar opeens deed deze "deadstrip" het niet meer. Maar ja wat wil je doen dan, ik stuur hem niet terug naar de USA

Nou ik denk dat dit een gevalletje "garantie" is, zou ik de software naar de fabrieksinstellingen terug moeten zetten?
Ik ga deze wel terug sturen naar de USA (via het werk).

Peter 31-03-08 11:54

garantie heb je niet hoor, dus daar moet je niet op rekenen

irow 31-03-08 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 90256)
garantie heb je niet hoor, dus daar moet je niet op rekenen

Zozo, dat wordt een duur geintje dan!
Ik dacht dat je 1 jaar garantie standaard garantie op apparatuur overal op krijg..?

croiman 31-03-08 19:16

nee, toch nie als je ze unlocked en native apps erop zet.
je hebt een dead spot in je scherm, als dit softwarematig niet weg gaat (restore) dan kun je alleen nog een nieuw scherm steken

edit : je zou mss eens kunnen proberen je touch gevoeligheid aan te passen (gevoeliger), dit heeft al geholpen bij twee personen. Maar deze optie heb je alleen door advanced preferences, super preferences of extended preferences te installeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.