//

Foutmelding 3259 bij updaten OS5

Foutmelding 3259 bij updaten OS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg de nieuwe OS5 niet op mijn 3GS met XP. De nieuwe versie van Itunes staat er op en desondanks download hij maar 668,7 van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-11, 16:33
casperb71 casperb71 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard Foutmelding 3259 bij updaten OS5

Krijg de nieuwe OS5 niet op mijn 3GS met XP. De nieuwe versie van Itunes staat er op en desondanks download hij maar 668,7 van de 668,8. Hierna de bekende melding over de netwerkverbinding. Er worden heel veel adviezen gegeven en Apple zegt dat je het moet zoeken in de firewall. Vreemd want hij download gewoon van hun server. Desondanks de Firewall ook uitgezet alsmede het antivirusprogramma. Desondanks nada.
Op een andere machines geprobeerd en exact hetzelfde.
Het vreemde is dat de andere oudere versies van de OS zonder problemen werden geïnstalleerd.

Wie heeft de gouden tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 16:40
mindchaoz's schermafbeelding
mindchaoz mindchaoz is offline
• iOS 6.1.6
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Tilburg
Berichten: 27
Standaard

Welke versie van iTunes heb je draaien? 10.5?
Zo niet, dan eerst algemene Apple software-update doen.

iTunes Store reporting error - 3259

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 15:43 ----------

Andere mogelijkheid, gevonden via Google:

Citaat:
For all you windows users the following link posted by ambarsaria works like a charm:

http://appldnld.apple.com.edgesuite....3_Restore.ipsw


Just like he said, while holding down the shift key, in iTunes, click the restore button for your iPhone 3GS, and then select the downloaded .ipsw file. Of course you need to unzip it if your browser didn't do that for you already. Please make sure you back up ALL ALL ALL of your data before, because if I remember right, this will wipe your data.

Don't quote me on this, but mac users, I believe you can do the EXACT same thing, as long as you hold the Option (alt) key down, while clicking the Restore button for your iPhone 3GS in iTunes. But once again, make sure all of your data is BACKED UP!!!
Hele thread staat hier: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
  #3  
Oud 14-10-11, 22:53
casperb71 casperb71 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Natuurlijk iTunes versie 10.5 geupdate. Dit is wel een ingrijpende oplossing want ben bang dat ik mijn data verlies.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 22:25 ----------

Toch geprobeerd, maar dat lukt dus niet. Met shift en het bestand opgehaald krijgt ik een foutcode dat de versie niet klopt. Is OS5 niet gewoon te downloaden en dan via shift erin zetten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's/notities/contacten kwijt na update os5, dunjapunja Muziek, foto & video 9 03-11-11 16:25
Windows: Foutmelding 3259 Rjohn iTunes 36 24-10-11 21:55
Foutmelding (-48) tijdens het updaten naar IOS 5 Thomazie iPhone algemeen 0 13-10-11 19:54
Foutmelding tijdens updaten programma's in iTunes sanderj Archief 1 18-01-09 20:32
Windows: Foutmelding bij updaten naar 2.1: reservekopie maken mislukt nil889 iTunes 0 30-09-08 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.