//

iOS5-probleem bij installeren op 3GS

iOS5-probleem bij installeren op 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat geloof ik, maar ik heb die nieuwe versie nodig om mijn apps te updaten, op mijn telefoon krijg ik steeds de melding om iOS5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-12-11, 10:47
ami38 ami38 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Dat geloof ik, maar ik heb die nieuwe versie nodig om mijn apps te updaten, op mijn telefoon krijg ik steeds de melding om iOS5 te downloaden met bovenstaande als gevolg, kun je mij stapsgewijs en simpel zeggen wat ik nu moet doen?, Ik ben bijna 60 dus gaat veel technische informatie boven mijn pet, sorry daarvoor
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 31-12-11, 10:59
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Nou dan heb je dus niet gedaan wat ik eerder beschreef: handmatig een reservekopie maken en daarna herstellen; niet updaten, dat levert velen problemen op bij het back-uppen, bij sommigen ligt het overigens aan firewalls e.d.
Psies.

Tips voor de toekomst:
1. Maak zo regelmatig een reserverkopie. Deze wordt niet overschreven door de automagisch gemaakte reservekopie.
2. Zet in iTunes het automagisch zoeken naar updates uit:
iTunes -> Bewerken -> Voorkeuren -> Algemeen -> Vinkje uit bij: Automagisch naar nieuwere software-updates zoeken.
(Zo voorkom je de vaak te lezen tekst: Ik heb "per ongeluk" geupdate naar een nieuwere firmware en nu ben ik m'n jailbreak kwijt)
3. Zet in iTunes ook de automagische synchronisatie uit bij het aansluiten van je iPod/iPad/iPhone.
iTnus -> Bewerken -> Voorkeuren -> Apparaten -> Zet vinkje AAN bij :
Automagische synchronisatie van iPods/iPhones/iPads voorkomen
4. Geef je iphone een aparte naam, dat maakt het terugvinden makkelijker, als je je iphone terugkrijgt van reparatie/fouten maakt bij een update/herstel.
Instellingen -> Algemeen -> Info OF in de linkerkolom van iTunes door op je iPhone te klikken en daarna te synchronisren.


Vwb het batterijpercentage:
Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> naar beneden scrollen -> schakelaartje aan zetten bij Batterijpercentage
  #23  
Oud 02-01-12, 18:34
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

@Rav3n
+1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ami38 Bekijk bericht
Dat geloof ik, maar ik heb die nieuwe versie nodig om mijn apps te updaten, op mijn telefoon krijg ik steeds de melding om iOS5 te downloaden met bovenstaande als gevolg, kun je mij stapsgewijs en simpel zeggen wat ik nu moet doen?, Ik ben bijna 60 dus gaat veel technische informatie boven mijn pet, sorry daarvoor
1. Sluit je iPhone aan en open iTunes.
2. Rechtsklik je iPhone en zet aankopen over.
3. Rechtsklik je iPhone en maak een reservekopie.
4. Selecteer nu Herstel. iTunes zal automatisch 5.0.1 (nieuwste versie) installeren.
5. Vervolgens kun je op de iPhone zelf verdergaan. Op een gegeven moment wordt gevraagd of je een reservekopie wilt terugplaatsen of als nieuwe iPhone opzetten, kies hier de reservekopie terugplaatsen. Overigens: Als de iPhone vraagt om aan te sluiten met iTunes terwijl het nog is aangesloten, even loskoppelen en weer aansluiten.
  #24  
Oud 02-01-12, 20:43
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

@Bubbly
+2
  #25  
Oud 03-01-12, 19:10
ami38 ami38 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Soory voor de volgende vraag, maar je zegt: rechts klik Iphone, wil je dat nader verklaren, vast bedankt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2012 om 18:57 ----------

De reservekopie maken afwachten en dan pas herstellen aanklikken of kan dit direct als het ikoontje van herstellen verschijnt?
  #26  
Oud 03-01-12, 20:02
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Rechtsklik = rechterknop van je muis gebruiken of het knopje CTRL inhouden en dan je linker muisknop gebruiken om te klikken. Dan krijg je namelijk een menuutje te zien.

Reservekopie afwachten, als die klaar is op herstel klikken
  #27  
Oud 03-01-12, 20:32
ami38 ami38 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Bedankt, ik ga aan de slag.
  #28  
Oud 13-01-12, 17:24
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
@Rav3n
+1

1. Sluit je iPhone aan en open iTunes.
2. Rechtsklik je iPhone en zet aankopen over.
3. Rechtsklik je iPhone en maak een reservekopie.
4. Selecteer nu Herstel. iTunes zal automatisch 5.0.1 (nieuwste versie) installeren.
5. Vervolgens kun je op de iPhone zelf verdergaan. Op een gegeven moment wordt gevraagd of je een reservekopie wilt terugplaatsen of als nieuwe iPhone opzetten, kies hier de reservekopie terugplaatsen. Overigens: Als de iPhone vraagt om aan te sluiten met iTunes terwijl het nog is aangesloten, even loskoppelen en weer aansluiten.
Bij deze een duim voor dit stappenplan. Ik heb alles gedaan en de telefoon draait nu op 5.0.1. De muziek zit erin, de contacten zijn oke en geen foutmeldingen tot nu toe. Momenteel ben de landen van Navigon (degene die ik dit jaar zal zien) aan het laden. Ik test nog verder. Ik zal tevens even mijn profiel aanpassen.
  #29  
Oud 13-01-12, 19:03
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Mooi dat alles goed ging
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone werkt niet na installeren iOS5 clairecynthia iPhone algemeen 6 04-01-12 00:57
Probleem bij update ios5.0 : 3173 Stijnsandt iPhone algemeen 9 14-10-11 00:15
Foutmelding bij installeren IOS5. ChantallicA iPhone algemeen 1 12-10-11 23:02
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem iOS5 iPhone algemeen 19 30-06-11 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.