iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen service meer na reparatie! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/101071-geen-service-meer-na-reparatie.html)

Bubble010 14-10-11 19:03

Geen service meer na reparatie!
 
Hallo, ik heb mijn beeldscherm laten vervangen want die was kapot gegaan! Ik had al meteen weinig bereik maar dat had ik wel vaker, maar nu heb ik helemaal geen service meer! Ik kan niet bellen of op internet of wat dan ook! Mijn Iphone is helemaal up to date en heb hem al naar de fabrieksinstellingen terug gezet maar nog steeds geen service! Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn en/of zou iemand mij eventueel kunnen helpen met een oplossing!

Alvast bedankt voor de moeite!

Joost

Quenyana 14-10-11 20:37

Heb je simkaart er al uitgehaald en teruggeplaatst? Dat wil soms wel eens helpen.

jandevoer 14-10-11 21:16

terug gaan naar de reparateur is de oplossing

deze heeft zijn werk niet goed gedaan

brianpa 14-10-11 21:43

ik heb het ook gehad. ik ben toen naar de reparateur gegaan en hij kon er niks aan doen
toen mn iphone naar apple opgestuurd en een nieuwe gekregen

jandevoer 14-10-11 21:46

een reparateur die er niks aan kan doen is geen reparateur

Bubble010 15-10-11 11:59

Nee dat vind ik inderdaad ook! Ik ga zometeen terug, zou het kunnen zijn dat de antenne er mee uitgkomen is tijdens het omwissellen van de schermen?

Bedankt voor de reacties!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 12:00 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quenyana (Bericht 716913)
Heb je simkaart er al uitgehaald en teruggeplaatst? Dat wil soms wel eens helpen.


Ja, heeft helaas niet geholpen!

jandevoer 15-10-11 12:00

om wat voor iphone gaat het ???

3gs of 4?

Bubble010 15-10-11 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 717343)
om wat voor iphone gaat het ???

3gs of 4?

een Iphone 4

herbie65 16-10-11 19:38

Ik heb een oplossing voor dit probleem geplaatst een een aparte link:
iCulture forum link

jandevoer 16-10-11 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 718460)
Ik heb een oplossing voor dit probleem geplaatst een een aparte link:
iCulture forum link


kijk daar heb je wat aan . duidelijk uitgelegd en zelfs nog met foto ..

met een beetje mazzel is alleen je antenne kabel er scheef opgedrukt

DKoer 16-10-11 20:40

Hallo alle ik heb hetzelfde probleem, na reparatie touchscreen, geen tot weinig ontvangst.
Sta ik op de 1e etage 3 streepjes , in de huiskamer beneden 1 streep en valt soms weg.
Heb het touchscreen al 2 maal losgehaald en opnieuw gemonteerd, maar mocht niet baten.
Antene aansluiting tich maal gecontroleerd en zelfs nieuwe gemonteerd, mocht niet baten.
koperen stripjes tegen het ijzeren frame aan mocht niet baten.
Ik weet het even niet meer, iemand nog een sugestie???
Ik hoor het graag, ook als deze is gemaakt door reparateur die de oplossing heeft gegeven

jandevoer 16-10-11 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DKoer (Bericht 718521)
Hallo alle ik heb hetzelfde probleem, na reparatie touchscreen, geen tot weinig ontvangst.
Sta ik op de 1e etage 3 streepjes , in de huiskamer beneden 1 streep en valt soms weg.
Heb het touchscreen al 2 maal losgehaald en opnieuw gemonteerd, maar mocht niet baten.
Antene aansluiting tich maal gecontroleerd en zelfs nieuwe gemonteerd, mocht niet baten.
koperen stripjes tegen het ijzeren frame aan mocht niet baten.
Ik weet het even niet meer, iemand nog een sugestie???
Ik hoor het graag, ook als deze is gemaakt door reparateur die de oplossing heeft gegeven

wellicht slecht ontvangst van provider???

probeer eens een andere simkaart

herbie65 16-10-11 22:53

Heb je mijn post al gelezen 3 naar boven???

DKoer 16-10-11 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 718605)
Heb je mijn post al gelezen 3 naar boven???

Ja Herbie die heb ik gelezen alleen heb ik een 3gs en geen 4.
denk dat daar een verschil in zit, weet niet zeker wil het wel even controleren.
ik zal hier zeker melden wat het is en herbie zal jou laten weten of er een verschil is, en of de 3 ook zo'n weerstandje heeft.

jullie horen me terug zodra ik meer weet.

:o


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:12.