//

Na update IOS5 contacten kwijt

Na update IOS5 contacten kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update van mijn 3GS werkt alles perfect, alleen zijn al mijn contacten verwijderd. 1e update ging niet goed en heb toen herstel uitgevoerd. Toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-11, 21:11
arjan7581 arjan7581 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard Na update IOS5 contacten kwijt

Na update van mijn 3GS werkt alles perfect, alleen zijn al mijn contacten verwijderd. 1e update ging niet goed en heb toen herstel uitgevoerd. Toen waren mijn contacten verwijderd. Heb ik een instelling niet goed staan? Zijn deze nog terug te vinden op mijn pc? Help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 21:17
mindchaoz's schermafbeelding
mindchaoz mindchaoz is offline
• iOS 6.1.6
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Tilburg
Berichten: 27
Standaard

Als je naar Contacten gaat op je iPhone, dan kun je bovenaan rechts drukken op Groepen (althans bij mij).. Daar kun je kiezen voor iCloud en "Mac".

Ik schrok ook even want hij stond bij mij op Mac.. en die is leeg.
Maar de iCloud versie staat vol met de contacts..

Hopelijk bij jou ook?

En heeft je PC niet gewoon een adresboek waar je contacts in staan?
Ik gebruik mac.. het 'adresboek' daar stond gewoon nog vol met de contacts...
  #3  
Oud 14-10-11, 21:52
gykm gykm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Quote van externe site:
. 1. Go to preferences in iTunes (Windows: edit-->preferences | OSX: iTunes-->preferences) then click the DEVICES tab, then turn off the option to sync automatically.
2. Now connect the phone and wait for it to appear under DEVICES on the left-hand side in iTunes. Right click on the name of the iPhone under DEVICES (or in OSX, control+click) and choose the option to RESTORE FROM BACKUP. Here you'll see a list of the iPhone backup files on the computer.
3. Choose the one you think will have the contacts she needs, and click restore. At the end of the process, check the phone to see if that worked. If not, repeat with a different backup file. Hopefully you have more than one.
."

Google is your friend
  #4  
Oud 15-10-11, 00:33
bramaekers bramaekers is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Unhappy help,contacten kwijt!!!

ik kwam hier voor hulp omdat ik al mijn contacten kwijt ben, lees ik dat meerdere mensen hier last van hebben. ik heb alle tips die ik hier lees al gedaan. ik heb het ook in de dfu mode geprobeerd maar dan krijg ik de volgende melding: kan de iphone niet herstellen omdat de reservekopie is beschadigd of niet compatibel is met de iphone die word hersteld. HELP!!!!
wie kan mij hier nog mee helpen. kan ik weer een oudere versie erop zetten en dan misschien wel de oude backup proberen? zoja...hoe zet ik er weer een oudere versie op?????? ik kreeg steeds bijna vanzelf nieuwere versies maar oudere...??? ik ben echt ten einde raad. heb helaas geen contacten op mn laptop omdat die vorige week helemaal is leeggemaakt op m op te schonen want hij liep vast!! weet ook iemand hoe ik oudere backups in de lijst van backups kan krijgen, ik zie alleen maar backups van vandaag??
hoop dat iemand een oplossing heeft!! alvast bedankt!!
grtz brigitte
  #5  
Oud 20-10-11, 17:06
RB-Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Instellingen ---> icloud ---> vink achter contacten uitzetten ---> kiezen bewaar op Iphone.

Als het goed is, moeten alle contacten er nu weer in staan. Bij mij werkte dit althans...
  #6  
Oud 21-10-11, 16:56
dakmaster dakmaster is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

mensen! kom nou eens met een antwoord ipv van weer een vraag!!!!
simpel kun je de verloren gegevens zoals contacten/muziek/apps nog uberhaupt ergens terug krijgen?? zo ja hoe! dank je wel apple wat een kutbedrijf met die ontiegelijk ingewikkelde *** updates!!
  #7  
Oud 21-10-11, 21:29
RB-Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste Dakmaster,

Als het goed is heb je je iphone eerst gesynchroniseerd met je pc of mac (heel belangrijk) voor de update naar iOS5.

Voor de update naar iOS 5 kreeg ik eerst nog een aanbod voor het updaten van itunes zelf. Het kan zijn dat er in iTunes, hierdoor een aantal door jou zelf ingestelde synchronisatie settings m.b.t. apps foto muziek etc. zijn veranderd.

Je kunt dit nagaan door de iphone te koppelen aan iTunes en de diverse tabladen voor apps muziek etc even na te lopen en te checken hoe de instellingen nu staan. Indien nodig kun je deze aanpassen en de Iphone opnieuw synchroniseren.

Daarnaast bied Apple een nieuwe dienst aan iCloud. Het kan zijn dat je bij de update heb aangegeven dat je bepaalde gegevens via de iCould server wilt bewaren/beheren.

De instellingen voor iCould kan je beheren via de iPhone zelf. Je gaat hiervoor via Instellingen naar iCould door de vinkjes aan of uit te zetten kan hier worden aangeven of je bepaalde gegevens op de iCould server van Apple wilt beheren/bewaren of op de iPhone zelf.

Door het vinkje achter contactgevens uit te zetten en daarna te kiezen voor bewaar op Iphone kreeg ik mijn contactenlijst terug.
  #8  
Oud 25-10-11, 11:28
Bas® Bas® is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RB1981 Bekijk bericht
Instellingen ---> icloud ---> vink achter contacten uitzetten ---> kiezen bewaar op Iphone.

Als het goed is, moeten alle contacten er nu weer in staan. Bij mij werkte dit althans...
Bedankt. dit werkte bij mij ook!!
  #9  
Oud 29-12-11, 22:20
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas® Bekijk bericht
Bedankt. dit werkte bij mij ook!!
En bij mij ook, top!
  #10  
Oud 01-10-12, 22:21
Sunfloweriphone Sunfloweriphone is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 7
Red face Contacten weg

Ik heb vandaag de nieuwe software voor de IPhone op mijn 4S gezet en nu ben ik mijn contacten en notities allemaal kwijt. Hoe krijg ik deze weer terug????
Ik hoor het graag!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug windhoos iPhone algemeen 24 28-05-12 17:45
Foto's/notities/contacten kwijt na update os5, dunjapunja Muziek, foto & video 9 03-11-11 16:25
Na installatie iOS5 contacten weg, geen reservekopie ninie7777777 iPhone algemeen 3 21-10-11 18:40
Windows: Help! Al mijn contacten kwijt na update loco45 iTunes 0 26-12-10 09:08
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update nick22 iPhone Apps 1 28-06-09 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.