//

Aanschaf iPhone 4s uit buitenland verstandig?

Aanschaf iPhone 4s uit buitenland verstandig? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit er over na te denken een iPhone 4s te kopen uit het buitenland maar ben nog niet zeker van mijn zaak. Moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-11, 04:13
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Exclamation Aanschaf iPhone 4s uit buitenland verstandig?

Hallo,

Ik zit er over na te denken een iPhone 4s te kopen uit het buitenland maar ben nog niet zeker van mijn zaak.

Moet je de simkaart van de officiële provider erin hebben om hem op te starten met iTunes?

Ikzelf heb een abonnement bij t-mobile kan ik daar probleemloos mee bellen en online?

Kan je het menu in het Nederlands instellen?

Heb je nog wel garantie in Nederland? Heb wel gehoord dat ze nog weleens moeilijk over doen.

Zijn er nog meer belangrijke dingen die ik moet weten voor ik een besluit neem?

Alvast bedankt voor uw antwoord
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-11, 05:20
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Zoek even op internet(dit forum zal het waarschijnlijk ook wel staan maar heb er nog niet naar gekeken) in welke landen de iphone zonder simlock wordt verkocht.

Nederlands zal gewoon in te stellen zijn dat is geen probleem.
  #3  
Oud 15-10-11, 12:32
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Ik heb al gezocht op internet, maar tot nu toe geen antwoorden gevonden op mijn vraag.
  #4  
Oud 15-10-11, 12:54
Marcel-VR6 Marcel-VR6 is offline
• iOS 8.1
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb er gisteren 1 uit Oberhausen gehaald en met de garantie zit het wel goed.
Je kan gewoon naar een Applestore in Nederland. (aankoopbon uiteraard bewaren)

Het menu van mij is in het Nederlands en ik heb zo'n klein simkaartje met mijn nummer bij Vodafone gehaald en alles werkt prima. (had nog een oude grote simkaart van de 3GS)
  #5  
Oud 15-10-11, 12:58
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Ik zit er over na te denken een iPhone 4s te kopen uit het buitenland maar ben nog niet zeker van mijn zaak.

Je kunt als je een KVK hebt, zelfs het toestel tegen 0% tarief aanschaffen, indien je dit zo geregeld hebt en anders kun je het terugvorderen

Moet je de simkaart van de officiële provider erin hebben om hem op te starten met iTunes?
iOS 5 heeft geen iTunes meer nodig, daarbij als hij Simlockvrij is heb je dit probleem niet

Ikzelf heb een abonnement bij t-mobile kan ik daar probleemloos mee bellen en online?
ja, Simlockvrij wil zeggen dat elke provider er in kan

Kan je het menu in het Nederlands instellen?
Ja dat kan, ook Chinees als je daar behoefte aan hebt.

Heb je nog wel garantie in Nederland? Heb wel gehoord dat ze nog weleens moeilijk over doen.
als je het zeker wilt weten kun je AppleCare erbij aanschaffen dan heb je sowieso wereldwijde garantie. Maar dit gaat toch op serienummer en heb vorig jaar een Engelse 4 hier voor reparatie gehad wat garantie was.
Sinds dat hij in Nederland Simlockvrij te verkrijgen is, Heb ik geen rare situaties meer meegemaakt tijdens de garantie periode

Zijn er nog meer belangrijke dingen die ik moet weten voor ik een besluit neem?
Wil je in een rij staan? Hij is overigens overal uitverkocht met een leertijd van 1-2 weken.

als je de zoekfunctie had gebruikt was je ook tot deze antwoorden gekomen
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]
  #6  
Oud 15-10-11, 18:49
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Bedankt voor jullie Reacties. Ik wilde een iPhone 4s hier in Nederland van iemand die in duitsland heeft gehaald overnemen, maar weet niet of alles wel werkt.

Opzicht kan ik ook 2 weken wachten, maar probleem bij mij is dat ik nog een jaar vast zit aan een abonnement en had van de week bij ifeacter en t-mobile na gevraag of ik ook de 28ste los kan kopen maar hun zeiden dat dat niet morgelijk is, want in Amerika kan je het ook pas vanaf november los kopen.
  #7  
Oud 15-10-11, 19:08
Jorco Jorco is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Ik heb hem in oberhausen gehaald en alles werkt perfect
Maar je kunt ze waarschijnlijk ook zelf nog halen
Krijgen deze week nieuwe lading, en spaart dus flink geld uit...
  #8  
Oud 15-10-11, 19:26
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Zal denk ik een door de weekse dag zijn. Ik heb helaas dan geen tijd: werk en studie Maar toch bedankt voor je tip
Reageren

Labels
duitsland, engeland, frankrijk, iphone 4s, kopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 belt uit zichzelf, vnl. in buitenland pleunl iPhone algemeen 0 01-08-11 00:47
Iphone 4 uit buitenland pieterwillems iPhone algemeen 3 15-10-10 16:11
iPhone: Jailbreak iPhone uit buitenland(?) sanders Jailbreak 0 03-07-10 02:27
Provider uit buitenland blijft op iphone staan mortar iPhone algemeen 2 16-11-09 16:25
iPhone 3gs uit buitenland? Boy van Baal Archief 5 24-10-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.