//

Update iOS 5.0 fails: an error occurred while restoring this iphone (-1)

Update iOS 5.0 fails: an error occurred while restoring this iphone (-1) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Rond 1:00 begonnen met installeren van iOS 5.0 (IPH4) - krijg bij het terugzetten van de backup de melding: "an error occurred while restoring this ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-11, 03:37
nielsmunoz nielsmunoz is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard Update iOS 5.0 fails: an error occurred while restoring this iphone (-1)

Rond 1:00 begonnen met installeren van iOS 5.0 (IPH4) - krijg bij het terugzetten van de backup de melding:

"an error occurred while restoring this iPhone (-1)" en
"iTunes could not restore the iPhone because an error occurred".

De iPhone reboot vervolgens en dan geeft iTunes het bericht:

"iTunes was interrupted while restoring the contents of the iPhone. would you like to restore this iPhone again now?". Ik kan dan kiezen voor "cancel", "delete backup" en "continue restore".

Als ik continue restore kies, begint iTunes opnieuw om 20 minuten later weer dezelfde foutmeldingen te geven.

iOS 5 lijk tmet succes geinstalleerd, contacten staan in mijn iPhone, maar vrijwel al mijn apps (en data erin) zijn verdwenen.

Wat moet ik doen om dit te verhelpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-11, 04:16
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Als je een reservekopie hebt kun je deze terugzetten, bij mij kwamen de apps daarna niet allemaal automatisch terug maar als je de apps na het terugzetten van de reservekopie weer installeert komt ook alle data in de apps weer automatisch terug.
Reageren

Labels
ios update restore backup



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Download iOS (update) tijdens eindfase > ERROR?! TQMA iPhone algemeen 2 09-03-11 20:45
Code 29 error bij update naar IOS 4.1 op 3GS woeliewoelie iPhone algemeen 7 07-01-11 12:57
Error 1015 bij ¨restoring of Firmware¨ 1.1.3 ivancito Archief 8 19-03-08 14:01
The iPhone “iPhone” could not be restored. An unknown error occurred (1015)¨. Help! ivancito Archief 2 19-03-08 13:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.