//

Iphone 2g problemen

Iphone 2g problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 2 die ik graag opnieuw wil gebruiken, maar zit met een vreemd probleem. Telkens ik die jailbreak met Redsn0w of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-11, 12:11
Srcane Srcane is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zonnebeke
Berichten: 42
Standaard Iphone 2g problemen

Hallo,

Ik heb een Iphone 2 die ik graag opnieuw wil gebruiken, maar zit met een vreemd probleem. Telkens ik die jailbreak met Redsn0w of Sn0wbreeze dan lukt mij dat perfect, maar als ik naar de camera ga, krijg ik heel rare kleuren alsook de Wi-Fi vind hij meestal geen netwerken en kan hij (als hij ze vind) er niet op connecteren. Ik heb versie 3.1.2 en 3.1.3 geprobeert en de versie van redsn0w is 0.9.4 en van sn0wbreeze 1.4. Ik heb reeds 2 andere camera's ingestoken (heb hier nog onderdelen genoeg) en opnieuw hetzelfde probleem? Dus het lijkt me wel een software probleem te zijn. Ik las zowat rond en zie meerdere personen met dit probleem, maar vind niet direct een werkende oplossing. Iemand die mij kan helpen ?

Mvg
Peter

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen Iphone 3G bobke007 iTunes 2 29-09-10 17:06
iPhone 4 problemen Mr_recci iPhone algemeen 1 18-08-10 16:43
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
Iphone problemen brammd Archief 1 13-01-09 18:39
iphone problemen racoon iPhone algemeen 0 21-03-08 13:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.