iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iMessage: "Niet afgeleverd" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/101191-imessage-niet-afgeleverd.html)

DonnaxNL 15-10-11 14:39

iMessage: "Niet afgeleverd"
 
Ik probeerde met een vriend iMessage te testen, maar wanneer ik een iMessage probeer te sturen blijft hij hangen op zo'n 90% en later staat er dan 'Niet afgeleverd'.

http://i1105.photobucket.com/albums/...b/99cfb8f1.jpg

Ik heb trouwens mijn iPhone 3GS ook gejailbreakt, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

apotheosis 15-10-11 14:40

Ik heb dat soms ook eens voor, na de 2de keer terug te sturen lukt het meestal wel.
Whatsapp vindk nog altijd beter en betrouwbaarder.

DonnaxNL 15-10-11 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 717444)
Ik heb dat soms ook eens voor, na de 2de keer terug te sturen lukt het meestal wel.
Whatsapp vindk nog altijd beter en betrouwbaarder.

Bij mij lukt het opnieuw verzenden niet.

Ik gebruik PingChat wat vaker dan Whatsapp, aangezien die ook 'verzonden' en 'gelezen' meldingen heeft.

Bikermouse 15-10-11 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonnaxNL (Bericht 717463)
Bij mij lukt het opnieuw verzenden niet.

Ik gebruik PingChat wat vaker dan Whatsapp, aangezien die ook 'verzonden' en 'gelezen' meldingen heeft.

WhatsApp heeft ook gewoon verzonden en gelezen indicatie hoor. Als het bericht verzonden is staat er 1 vinkje bij en als het gelezen is verschijnen er twee groene vinkjes bij.:cool:

lolbroeck 15-10-11 16:06

Bij mij werkt iMessage wel normaal, heb geen tethered jailbreak op iOS 5 uitgevoerd.

sonnyh 15-10-11 22:59

Ik heb dit probleem ook

francebramie 15-10-11 23:06

Vanmiddag dit probleem ook gehad via 3G. Heb het daarna niet meer geprobeerd, dus weet niet of het eenmalig was. Thuis via Wi-Fi heb ik geen problemen.

DonnaxNL 16-10-11 00:39

Ik heb het probleem (bij mij) gevonden, het lag aan mn push. Mijn pushnotificatie's doen het vaak niet.

Is net als bij mij als ik GameCenter multiplayer wil doen, zonder push werkt het niet.

*Ik had toen op iPhoneClub gelezen dat dat 2e vinkje iets anders betekende*

sonnyh 16-10-11 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonnaxNL (Bericht 717956)
Ik heb het probleem (bij mij) gevonden, het lag aan mn push. Mijn pushnotificatie's doen het vaak niet.

Is net als bij mij als ik GameCenter multiplayer wil doen, zonder push werkt het niet.

*Ik had toen op iPhoneClub gelezen dat dat 2e vinkje iets anders betekende*

wat is nu jouw oplossing, dat maak ik er niet uit op

DonnaxNL 16-10-11 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh (Bericht 718017)
wat is nu jouw oplossing, dat maak ik er niet uit op

De oplossing op dit is de oplossing op 'het niet krijgen van pushberichten'. Wat op verschillende manier kan worden opgelost.

(Sinds ik dit schreef is mn push weer 'dood')

Kubbie92 16-10-11 11:43

Ik denk dat het probleem zich stelt wanneer de verbinding niet goed is met het internet. Gisteren, in een zone waar enkel Edge was, kreeg ik mijn bericht ook niet verzonden...

sonnyh 16-10-11 18:53

ik heb het gewon ook als ik 3g heb. imessage is gewoon nog niet top

ipods 14-08-12 17:37

is er dan de niemand die hiervoor de oplossing weet , we zijn ondertussen toch al een 10 maand verder....

Pikkelateur 14-08-12 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonnaxNL (Bericht 717463)
Bij mij lukt het opnieuw verzenden niet.

Ik gebruik PingChat wat vaker dan Whatsapp, aangezien die ook 'verzonden' en 'gelezen' meldingen heeft.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bikermouse (Bericht 717515)
WhatsApp heeft ook gewoon verzonden en gelezen indicatie hoor. Als het bericht verzonden is staat er 1 vinkje bij en als het gelezen is verschijnen er twee groene vinkjes bij.:cool:

Daar is juist vaak verwarring over die vinkjes.
Het eerste vinkje is daadwerkelijk de bevestiging dat het bericht succesvol is ontvangen op de server en het tweede vinkje is de bevestiging dat het succesvol ontvangen naar je contact. Wil niet zeggen dat het dus ook gelezen is ;)

Oh ja, iMessage werkt bij mij wel goed, maar niet aantrekkelijk genoeg. Whats app heeft toch mijn voorkeur :)

ipods 14-08-12 19:05

allemaal mooie apps, maar niet de oplossing waarom iMessage in de fout gaat.

raydrum 14-08-12 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur (Bericht 813696)
Daar is juist vaak verwarring over die vinkjes.
Het eerste vinkje is daadwerkelijk de bevestiging dat het bericht succesvol is ontvangen op de server en het tweede vinkje is de bevestiging dat het succesvol ontvangen naar je contact. Wil niet zeggen dat het dus ook gelezen is ;)

Idd WhatsApp :: Faq :d

ipods 14-08-12 20:26

allemaal off topic:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.